wtorek, 24 czerwca 2014

259. Nocny krem, o smaku mango lassi

Mango wreszcie dojrzało , mleczko kokosowe prawi skończone
Więc biorę te dwa składniki , dodaję płatki owsiane i robię krem, o którym już od dawna marzyłam.
Nie jem go na ciepło a przygotowuje wieczorem, rano wyjmuję z lodówki , dodaję pierwsze w tym roku maliny , garść fioletowych perełek , kilka nerkowców i mogę w pełni zacząć wtorek










Nocny krem owsiany mango lassi z malinami , jagodami i nerkowcami




Pierwszy dzień pracy ( wgl takiego nie było ) nie był udany , bo pani z sekretariatu pomyliła terminy i zaczynam dopiero od przyszłego poniedziałku,
Ale czy na tym zakończyłam wrażenia z poniedziałku ? Oj nie
Ja nie lubię bezczynnie siedzieć, więc skorzystałam z wolnego czasu , zrobiłam chlebek bananowy w wersji maksi ( niestety zdjęcia nie pokarzę bo był taki dobry że pól znikło w szybkim tempie) i letnią wersję granoli - truskawkową z nutą kokosu i dodatkiem pokruszonej gorzkiej czekolady





A w między czasie kiedy te dwie dobrocie piekły się w piekarniku , ja zarobiłam ciasto o większej objętości na naleśniki , zjedzone wspólnie , po lekkiej przejażdżce , ze słodkimi nadzieniami , smakowały wybornie

Nawet Daniel przekonał się do ulubionej ricotty ( ale komu by ona nie zasmakowała ). No i nasza głupawka trwała prawie przez całe popołudnie .



A dziś ? Nie nudzimy się,  tylko wyruszamy na zakupy , bo w końcu muszę w czymś iść na zakończenie roku szkolnego :)





20 komentarzy:

  1. I wyczekalas swoje maliny.;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Malinki :3 fajny pomysł na granolę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aktywny dzień miałaś! Spędzanie czasu wolnego w kuchni jest najlepsze :3
    Smak mango lassi mnie ciekawi, jeszcze nigdy nie robiłam tego koktajlu.
    Krem pysznie podany <3

    OdpowiedzUsuń
  4. a taki kolor zielony to skąd się wziął? szpinak? ja osobiście właśnie mango lassi w wersji ze szpinakiem nawet wolę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to on był żółty ale mój aparat lubi czasem zmieniać kolorki .
      Ale ze szpinakiem też z chęcią spróbuję :)

      Usuń
  5. Ja zawsze się lepiej z chlopakami dogaduję, fajnie, że masz takiego przyjaciela.
    A uCiebie mnóstwo pyszności dziś widzę <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Spróbowałabym takiego kremu z chęcią. Chyba muszę w końcu mango kupić. :)
    Granola na lato - brzmi kusząco, może i ja upiekę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. upiecz , upiecz - polecam tą truskawkową bo na prawdę jest pyszna

      Usuń
  7. Dzieje się u Ciebie i to w pełni! :)
    Mango i kokos to połączenie rewelacyjne, egzotyczne.. <3

    OdpowiedzUsuń
  8. widzę, że nie próżnujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Krem wyszedł fenomenalnie *.* I te dodatki mniam <3 ! Ale mnie zachecialas do tego chlebka musial byc super przyszny i ta granola no mniam <3 !

    OdpowiedzUsuń
  10. Czyli nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło :]
    A krem o smaku mango lassi zamiast tu pokazywać to powinnaś na niego zaprosić! Toż to niebo w gębie musi być :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Same smakołyki :D Chodzi po mojej głowie truskawkowa granola :) Udanych zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę, że spędzasz z Danielem bardzo dużo czasu. Fajnie, że znalazłaś taką zgraną duszę :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ile pyszności! I z mango <3 Kradnę Ci tę miseczkę! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. lodówkowe uwielbiam!
    mama nadzieję, że zakupy udane ! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Krem wygląda bardzo kusząco :)
    Zazdroszczę takiego przyjaciela! :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki że tu zaglądasz i było by mi miło,jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz
Anonimie podaj swój nick lub imię, bo ja też się ujawniłam i ty zrób podobnie :)