poniedziałek, 16 czerwca 2014

251. Wreszcie są !

Wreszcie są moje ulubione perełki lata - jagody , które dorwałam wczoraj w Opolu :)

Postanowiłam wykorzystać je do czegoś pysznego .

Więc dziś to miseczka z ciepłą zawartością , bo choć uwielbiam lodówkowe wariacje, to jednak te ugotowane i od razu zjedzone są najlepsze

Przygotowałam mieszankę płatków - ryżowych i jaglanych zakupionych wczoraj podczas wspólnych zakupów z  Karolą .
Z dodatkiem ulubionego koziego jogurtu waniliowego, mega gorzkiej czekolady Lind ( 99 % - Karola ona uzależnia ^^)  i coś do pochrupania - nerkowce. 










Mieszanka płatków bezglutenowych z jagodami , jogurtem kozim waniliowym , czekoladą gorzką Lind , nerkowcami i truskawkami 




Za pewne jesteście ciekawi jak minęło nam spotkanie ?
 No nie będę dokładnie wszystkiego opisywać
O tuż było mega , mega super , dużo wspólnych rozmów, buszowanie po galerii Solaris, długi spacer po najbardziej znanej ulicy w Opolu - Krakowskiej, pyszny obiadek w restauracji Smaki Świata no ale niestety szybko ten czas upłynął i trzeba było wracać do domu

Ale na tym  nasza przyjaźń się nie skończy ,  bo będzie jeszcze wiele takich spotkań :)


No ale nie zapomniałyśmy o wspólnej fotce z rąsi :)






A wręczałyśmy sobie prezenty. Ja dostałam od Karoli śliczną puszkę , która na pewno przyda się  na przechowanie zapasów domowej granoli i mega wielki kubek . Dziękuje kochana :* , mam nadzieję że mój też ci się spodobał :)







I przepraszam was że wczoraj do was nie wpadłam ale była nie tylko zmęczona podróżą ale troszkę śpiącą.
Dziś to nadrobię tak jak dodam 2 ostatnie przepisy :)






21 komentarzy:

  1. Jagody, mniam! :)
    Fajnie, że blogosfera tak potrafi wpłynąć na ludzi, że tworzą się przyjaźnie :) Kontynuujcie to dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Blogosfera łączy ludzi! Fajnie, że się zaprzyjaźniłyście ;))
    Ten wielki kubek mi się podoba <3 Focia z rąsi musi być ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie masz za co przepraszać! Ważne, że się dobrze bawiłaś! Takiego spotkania to tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne takie południe, nie? :D
    Dzisiejsze śniadanie wygląda wspaniale :) Delikatne :D

    OdpowiedzUsuń
  5. A tam na zdjeciu macie mistrza drugiego planu! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne są takie spotkania, super, że Wasza znajomosc sie rozwija ;)
    zazdrosze jagod calym sefcem!

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie spotkania na pewno są super!
    piękne Wy :)
    a jagody ez muszę w końcu gdzieś dorwać :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Widziałam wczoraj, że spotkanie udane :)
    hehe widzę, że na zdjęciu jeszcze ktoś chciał być :D

    Jagody i czekolada to jest to :) Widziałam w sobotę na rynku ale jeszcze nie kupiłam :D Teraz jest mój czas na czereśnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mmm jagody! Chyba muszę wybrać się do lasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. śniadanie godne mistrzów! a jagody- mistrz. niechże u mnie też się pojawią
    fajnie, że śniadaniowce tak łączą ludzi (no bo co jest fajniejszego, niż wspólne zakupy?)

    OdpowiedzUsuń
  11. jagody! oddaj trochę :)
    fajnie, że spotkanie udane miałyście :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zwróciłabyś czasem uwagę na estetykę..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty też mógłbyś to zrobić. To na końcu Twojej sugestii to miała być kropka (.) czy wielokropek (...)? Bo nie ma takiego znaku interpunkcyjnego (..)!

      Usuń
    2. To miało być dokładnie to co jest. Miłego wieczoru.

      Usuń
  13. też dorwałam w piątek jagody i od razu kupiłam pół kilo, choć są jeszcze dośc drogie ;(

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę mistrza drugiego planu! :D
    Zazdroszczę jagódek :3

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale milutko spędzony czas. :)
    Zazdroszczę jagód!

    OdpowiedzUsuń
  16. nie mogę z miszcza drugiego planu- wygrał wszystko XD

    a że tak spytam- jaki to jogurt kozi kupujesz? ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ukradłabym Ci jagody!
    Fajnie, że się zaprzyjaźniłyście :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziekuję <3 ! Jeszcze raz :** Było super <3 ! I pysznie podane sniadanie <3

    OdpowiedzUsuń

Dzięki że tu zaglądasz i było by mi miło,jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz
Anonimie podaj swój nick lub imię, bo ja też się ujawniłam i ty zrób podobnie :)