czwartek, 15 maja 2014

219. Pizza z patelni na dobry początek

Od dziś mój blog ma nową nazwę i adres , dlatego wypadało to uczcić .
Więc zrobiłam pizzę z patelni. Na bazie słodkiego musu z rabarbaru i banana.
Ma również posmak migdałów za sprawą mąki migdałowej.

A na wierzchu też coś będzie ?
O tak jest i twarożek , są orzechy nerkowce i gorzka czekolada - bo dziś przede mną ciężki dzień i dlatego mózg musi dostać odpowiednie paliwo


Owocowe dodatki również są - pierwsze truskawki nie ze szklarni tylko z krzaczka, 
fioletowe cudeńka - borówki amerykańskie oraz brzoskwinia .


No to teraz mogę zaczynać spr z biologi aż z 3 układów - oddechowego, krwionośnego i limfatycznego.
Bardzo bym chciała prosić o trzymanie kciuków, bo nawet nie wiecie jak one pomagają :)








Migdałowo - bananowo - rabarbarowa pizza z patelni z twarożkiem , nerkowcami , gorzką czekoladą , truskawkami , borówkami ,brzoskwinią



Przepis:
- 2 łyżki mąki migdałowej
- 3 łyżki mąki jaglanej
- chlust mleka sojowego
- banan
- 1/ 2 łyżeczki proszku do pieczenia
- mus z 1 laski rabarbaru



Wszystkie składniki bardzo dokładnie ze sobą wymieszać. Smażyć na dobrze rozgrzanej i uprzednio natłuszczonej olejem kokosowym patelni do momentu ścięcia wierzchu. Podawać z ulubionymi dodatkami. Smacznego



Myślę że nowa nazwa bloga pozytywnie wpłynie zarówno na mnie jak i na to miejsce. Od dawna chciałam to zrobić , ale nie miałam jakoś odwagi.
Wydarzenia z ostatnich dni w moim życiu zapoczątkowały te zmiany.
Mam nadzieję że wam też teraz  podoba się to  miejsce , które stworzyłam

Jutro czeka na was kolejna niespodzianka :D

30 komentarzy:

  1. Faktycznie. Smaki dzisiaj mamy troszkę zbliżone :)
    No i fajnie uczciłaś zmianę na blogu. Nigdy jeszcze nie widziałam pizzy w takim wydaniu, a co dopiero na słodko! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki pizza wygląda fenomenalnie :3

    OdpowiedzUsuń
  3. pizza na słodko, jestem za! :D
    i tyle pysznych dodatków! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zmiany i wyzwania prawie zawsze sa dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak kciuki pomagają to będę je trzymała :D Pizza na słodko ? No proszę, czego to się nie wymyśli :) Na pewno dodała Tobie dużo energii i sprawdzian napiszesz na 5 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no powiem ci że nie był trudny i może 5 będzie :D

      Usuń
  6. Mniam mniam <3
    Same zdrowe pyszności *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. dużo owoców to podstawa u mnie w śniadanku :)

      Usuń
  8. Pizza owocowa? Pomysłowość nie zna granic :)
    Trzymam trzymam! Też niebawem będę to zaliczała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo to za ciebie też wtedy będę trzymać :)

      Usuń
  9. cieszę się , że mogłam być inspiracją :) mam nadzieję, że smakowało tak dobrze jak smacznie wygląda i jest podane! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Robiłam pizzę na patelni ale trochę w innym wydaniu :) Taka z owocami również smacznie wygląda.
    http://wkuchniumoniki.blogspot.co.uk/
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pizza na słodko do wypróbowania będzie :)
    A zmiany pozytywne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. próbuj , próbuj bo jest na prawdę pyszna :D

      Usuń
  12. a na słodko? O, to musi być dobre <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Myślę, że zmiana pozytywna:) a ta pizza tylko to potwierdza!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śniadanie mistrzowskie <3
    Mam nadzieję że sprawdzian poszedł dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  15. zmiany, zmiany. ale ma to sens ;)

    owocowa pizza!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Pizza z patelni ? Oj jestem na TAK *.* cudowne dodatki na słodko nie moze byc lepiej <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Zmiany, zmiany wszędzie. U Ciebie dobre :)
    Podoba mi się ta pizza! Na bogato :D

    OdpowiedzUsuń
  18. wygląda przepysznie :)
    uwielbiam połaczenie nerkowców z gorzką czekoladą

    OdpowiedzUsuń

Dzięki że tu zaglądasz i było by mi miło,jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz
Anonimie podaj swój nick lub imię, bo ja też się ujawniłam i ty zrób podobnie :)