poniedziałek, 12 maja 2014

216. Soczewicowe gofry truskawkowe + SMOOTHIE

Dziś chyba pierwszy raz w poniedziałek wstaję wcześniej ,by raczyć się cudownym smakiem chrupiących gofrów jaki i zdrowego smoothie.
Dziś postawiłam na kolejny z genialnych przepisów   nimhe   - gofry soczewicowe.
Moje gofry trochę różnią się od tych autorskich. Nie ubiłam białka . Do środeczka dodałam polskie drobno pokrojone truskawki oraz można je nazwać również jogurtowe, bo to właśnie on stanowi tu miejsce płynu.

Na wierzch tylko minimalistyczne dodatki- masło orzechowe i truskawki.

Za to w smoothie pojawiły się same dobrocie - mleczko kokosowe, banan, kiwi i również truskawki



Taki mały truskawkowy poranek sobie zrobiłam przed ciężki dniem w szkole .





Jogurtowo - truskawkowe gofry soczewicowe z masłem orzechowym i truskawkami. Smoothie ( mleczko kokosowe, banan, kiwi, truskawki)


Przepis:
- 4 łyżki soczewicy zmielonej na mąkę
- 2 łyżki mąki gryczanej
- kubeczek jogurtu naturalnego ( 150 g)
- jajko ( u mnie przepiórcze)
- garść truskawek pokrojonych w drobną kostkę


Wszystkie składniki dokładnie ze sobą wymieszać  do powstania zwartej masy. Piec w dobrze nagrzanej i natłuszczonej gofrownicy do momentu chrupkości.
Smacznego !



Przepis na smoothie:
- 1/4 szl mleka kokosowego
- 1/  2 banana
- 1 kiwi
- 4 truskawki

Wszystkie składniki dokładnie ze sobą zblednować i piććććć <3


Dołączam to śniadanie do akcji Natalii


..................................



Dziś proszę o trzymanie kciuków tak ok 9 , bo będę pisać kartkówkę z ciągów geometrycznych.
Choć rozumiem je , to moja nauczycielka zawsze mnie zaskakuje i mogę polec na zadaniach.

Ale wam życzę miłego poniedziałku :*

27 komentarzy:

  1. Wow wow. Z soczewicy jeszcze ciasta nie ukręciłam nigdy. Muszę spróbować jakieś placki zrobić, bo mnie zachęciłaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O soczewicowych jeszcze nie słyszałyśmy huhu :) ~~
    http://fitdevangel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. TO się zgrałyśmy z goferkami :]
    Tyle, że u mnie takie zwykłe i banalne :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gdzie tam banalne . każde gofry są wyjątkowe :)

      Usuń
  4. jak zwykle same pyszności! *,*

    OdpowiedzUsuń
  5. soczewica jako baza-zaskakujące, ale na pewno smaczne :)
    Chociaż soczewica sama w sobie nie jest chrupiąca, toć dodatek może i jest :)
    Tyle truskawek, omnomn... <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo tak a wiesz jak z nimi walczyłam ( bo tak kto jest jeśli się nie pomyśli , że truskawki wypuszczą sok podczas pieczenia )

      Usuń
  6. Soczewicę uwielbiam, ale gofrów jeszcze z nią nie próbowałam:). Twoje śniadanie wygląda bardzo smakowicie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo to koniecznie musisz spróbować są nie tylko pyszne jak i bardziej wartościowsze :)

      Usuń
  7. nigdy nie próbowałam soczewicowych gofrów, ale wyglądają smacznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Soczewica na słodko? Brałabym :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie spróbowałabym takich soczewicowych gofrów, ale nigdzie ostatnio nie mogę znaleźć czerwonej soczewicy..

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystko jest mega mega pyszne i zachecające bez wyjatku <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Musiały być bardzo smaczne ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Uczta z samego rana! Zgrałyśmy się rzeczywiście ;)
    Jak kartkówka poszła? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zwykle pokręciłam jedno zadanie ( ale u mnie to normalka ) :D

      Usuń
  13. Że też nie mam gofrownicy ;(
    A szklankę porywam *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hii uwielbiam Diddla . Dalej w szafie mam maskotki i różne inne pierdoły . Jakoś nie umiem się z nimi rozstać :)

      Usuń

Dzięki że tu zaglądasz i było by mi miło,jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz
Anonimie podaj swój nick lub imię, bo ja też się ujawniłam i ty zrób podobnie :)