środa, 30 kwietnia 2014

202. Quinoa , tak na wiosennie :)

Hejka ! Dziś robię trójkolorową quinoę , taką wiosenną.
Ugotowałam jak zwykle na moim ulubionym mleczku Menu B .
Do środeczka powędrował wiosenny a może i letni dodatek - duszony rabarbar
Już miałam taką ochotę na niego, czekałam cały rok aż wreszcie musiałam sobie kupić 
Kiedy quinoa ostygła dodałam jogurcik naturalny .

Na wierzchu takie minimalistyczne dodatki - tylko czekolada gorzka, ale z na talerzyku  za to ułożyłam sobie polskie truskaweczki , kiwi i pomarańczę


Tak pysznie zaczęłam ostatni dzień w szkole w tym tygodniu :D









Quinoa z rabarbarem ,  jogurtem naturalnym i gorzką czekoladą. Podana z truskawkami, kiwi i pomarańczą




Wczorajszy dzień w szkole był mega udany ,bo zajęliśmy 2 miejsce !!


Potrawy wszystkim smakowały i dostaliśmy maksimum punktów.
Scenka i stroje 
W konkursie w wiedzy o UE też dostaliśmy maks.
Tylko rozpoznanie hymnów UE nie poszło nam tak dobrze ( straciliśmy tylko 4 pkt)

A dzięki temu udowodniliśmy wszystkim że nie jesteśmy najgorszą klasą w całej szkole ( może tylko od klasy sportowej , w które są sami chłopcy) i potrafimy coś dać z siebie.

22 komentarze:

  1. Oh, do mnie tez przywedrowal wczoraj rabarbar, tyyle czekalam!
    No i gratulacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaa porywam miseczke bo strasznie podoba i się jej zawartość ;p
    i owoce też porywam *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie mi się podoba ta dzisiejsza miseczka. A te owocki z boku, tak wiosennie *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta miseczka jest jedna z najlepszych , jakie mam <3

      Usuń
  4. Ładnie wygląda ta komoso trójkolorowa :) Niestety ani komosy, ani rabarbaru nie lubię, ale zadowoliłabym się talerzykiem owoców i czekoladą :P

    I gratuluję sukcesów :D

    OdpowiedzUsuń
  5. jaka gęściutka ;) chyba dzisiaj też rabarbaru poszukam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratki uwielbiam <3 Genialnie wygląda i dodatki mniam <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też kupłam rabarbar i kombinuję właśnie jak go wykorzystać.
    Twoja quinoa wygląda przepysznie!
    I gratuluję sukcesu! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też jeszcze zastanawiam się nad jego wykorzystaniem . Może jakiś wypiek lub placki :D

      Usuń
  8. Wiosna w pełni :D Cudownie tak kolorowo :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ile kolorów w tym śniadaniu! Sama wiosna ;)
    Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  10. rzeczywiście miałaś boskie śniadanko na ten ostatni dzionek w szkole :D
    te owocee :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki że tu zaglądasz i było by mi miło,jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz
Anonimie podaj swój nick lub imię, bo ja też się ujawniłam i ty zrób podobnie :)