poniedziałek, 9 grudnia 2013

39. Wspolne zimowe puddingowanie

Dzisiaj wraz z Agata  jemy wspolne puddingi z manny. Ja postawilam na pudding z manny orkiszowej a Agata z normalnej wersji. Mialsmy bardzo wiele pomyslow na to wspolne sniadanie ale w koncu postawilysmy na prostote, ktora wypadla przepysznie. Ja swoja wersje zrobilam w wersji zimowej, bo nadzialam pudding suszonymi sliwkami i morelami oraz philadelfia milka orzechowa. Cala kaszke jak gotowalam wymieszalam z przyprawa do piernika. Oczywiscie nie moglo zabraknac orzechow. Dzis dodalam podprazone orzechy laskowe i migdaly. A jako dodatek owocowy wybralam dzis mandarynki, granat oraz khaki.




Pudding z kaszy manny orkiszowej nadziany suszonymi sliwkami i morelami oraz philadelfia milka' podany z podprazonymi orzechami laskowymi i migdalami, granatem, mandarynkami oraz khaki

Wczorajsze przyjecie urodzinowe uwazam za udane. Byl przyjemnie spedzony czas oraz sliczne prezenty. Pochwale sie wam jednym z nich



No a dzis czas wrocic znowu do obowiazkow. Pocieszeniem sa tylko 2 tygodnie do swiat<3


2 komentarze:

  1. Granola o , która pytałaś to taka z M&S ;)
    Fajny pudding !

    OdpowiedzUsuń
  2. To miałyśmy (nieświadomie) we trójkę wspólne śniadanie :P

    OdpowiedzUsuń

Dzięki że tu zaglądasz i było by mi miło,jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz
Anonimie podaj swój nick lub imię, bo ja też się ujawniłam i ty zrób podobnie :)