środa, 9 kwietnia 2014

179. Krem gryczany , naturalnie słodki + Czeko truskawki

Hej ! Dziś na śniadanko krem z kaszy gryczanej niepalonej.
Ugotowanej na sojowym mleku czekoladowym ( MOJA NOWA MIŁOŚĆ ) .
Zmiksowanej z naturalnie słodkimi daktylami.
Również były inne owoce - truskawki
I tak powstała moja ulubiona wersja dżemu czeko - truskawka, który już w ubiegłorocznym sezonie truskawkowym szybko się skończył i zapragnęłam ponownie otworzyć jego smak.
W tym roku koniecznie muszę zrobić kilkanaście słoiczków :D


A i na wierzchu też musiało coś być - dziś  tahini <3










Czekoladowy krem z kaszy gryczanej z daktylami i truskawkami. Podany z tahini


Przepis:
- 6 łyżek kaszy gryczanej niepalonej
- szkl mleka sojowego czekoladowego
- truskawki i daktyle



Kaszę ugotować do gęstości na mleku a następnie zmiksować z daktylami i truskawkami .
Można zajadać od razu albo włożyć  na noc do lodówki.
Smacznego !




Szybko co dobre szybo się kończy. Dziś już ostatni dzień rekolekcji, trochę mączący , bo idę poprawiać spr z matematyki.
Ale tylko 2 dni i weekend a później już poleci z górki i będą święta :D

A dziś piekarnik pójdzie w ruch :D

A obiadek też dziś będzie i to w nowych smakach :)

" Lubię swoje  umięśnione i ciężko wypracowane uda "


Miłego dnia !

25 komentarzy:

  1. Krem wygląda obłędnie <3
    Powodzenia na poprawie ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;** poszła bardzo dobrze ( ale nie chcę zapeszać )

      Usuń
  2. czeko-truskawka brzmi dobrze! śniadanie w takich smakach to śniadanie, którego bym nie odmówiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne *,*

    Nominowałam Cię do LBA :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mleko sojowe naturalne wypróbowane, czas na czekoladowe !
    taa kremowa kasza, pycha :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekoladowe zdecydowanie najlepsze, polecam wypróbować :-)

      Usuń
  5. Genialnie wygląda , ten kolor i jest na tak co do czeko truskawaki <3

    OdpowiedzUsuń
  6. oo wyglada przesmacznie, zjem wszystko co ma smak czekolady , mniam :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka czekoladowa ta twoja dzisiejsza miseczka ! Truskawki, daktyle, mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę w końcu zrobić ten krem!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mmm... same pyszności w tej miseczce!
    O, ja też zrobię więcej słoików! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale ten krem wygląda cudownie!
    z chęcią bym Ci go powała :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Jako może być czeko-wiśnia, która smakuje obłędnie, to czemu nie czeko-truskawka? Myślę, że te dwa smaki musiały idealnie się ze sobą komponować! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czeko wiśnię muszę spróbować , bo wisienki mam w zamrażalce <3

      Usuń
  12. połączenia takiego jeszcze nie próbowałam. ale pysznie <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten krem mnie zachwycił! *o* I jeszcze tahini na wierzchu...jeju, idealne śniadanie <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaka konsystencja *.* Łychostajna! Wygląda obłędnie, a smakowało zapewne jeszcze lepiej :D

    OdpowiedzUsuń
  15. o tak, dobry dżem schodzi super szybko, a do kolejnego sezonu trzeba czekać ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaka super konsystencja i wgl ogół cudny. Pycha ! <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię tę kaszę na słodko :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki że tu zaglądasz i było by mi miło,jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz
Anonimie podaj swój nick lub imię, bo ja też się ujawniłam i ty zrób podobnie :)