wtorek, 8 kwietnia 2014

178. Pokaż obiad : Wiśniowy jogurtowy omlet

Dziś obiad na słodko w postaci jogurtowego ( wiśniowego ) omletu.
Na wierzchu również wiśnie wyciągnięte z zamrażalki oraz kremowy serek naturalny
A i jest amarantusowy ,bo użyłam mąki amarantusowej





Jogurtowy wiśniowy omlet


Przepis:
- kubeczek jogurtu greckiego
- 2 jajka
- 3 łyżki mąki amarantusowej
- łyżeczka proszku do pieczenie
Jogurt połączyć z suchymi składnikami i żółtkami. Białka ubić na sztywną pianę i połączyć z pozostałymi składnikami.
Smażyć na dobrze rozgrzanej patelni i przewrócić za pomącą metody " na talerz`"

9 komentarzy:

  1. Uwielbiam połączenia jogurtu z owocami :)
    Wygląda kusząco ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, tak jogurt naturalny i owoce to jest to :) Do tego omlet i obiadek jak marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekałam na Twój obiadek i...się nie zawiodłam! Pyszności ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie przygotowany <3 I super podany mniam <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach, te Twoje obiadowe omlety... Tylko pozazdrościć umiejętności :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje pierwsze skojarzenie to lody jogurtowo-wiśniowe <3

    OdpowiedzUsuń

Dzięki że tu zaglądasz i było by mi miło,jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz
Anonimie podaj swój nick lub imię, bo ja też się ujawniłam i ty zrób podobnie :)