wtorek, 8 kwietnia 2014

177. Banan , maliny, migdały , czekolada i SMOOTHIE !

Hej ! Dziś na śniadanko robię smoothie ale nie takie zwykłe, bo owsiane
Zrobione z ulubionym mleczkiem sojowym - czekoladowym.
Do blendera wpadły różowiutkie perełki , czyli malinki , żółciutki banan ,
ricotta, bo bez niej nie ma dla mnie żadnego dania oraz MASEŁKO Z MIGDAŁÓW

Wszystko zmiksowałam , przełożyłam do ulubionego kubeczka i skryłam w czeluście lodówki na całą noc,
Rano dodałam tylko bezglutenową granolę oraz płatki kokosa no i zaczęłam błogie rozkoszowanie się smakiem









Smoothie czekoladowe owsiane z malinami , bananem , ricottą i masłem migdałowym. :Podane z bezglutenową granolą i płatkami kokosa



inspiracja

Przepis:
- 5 łyżek płatków owsianych
- szkl mleka sojowego czekoladowego
- łyżka ricotty
- łyżka masła migdałowego
- maliny
- banan


Wszystkie składniki umieścić w blenderze i zmiksować.
Zajadać od razu lub włożyć na noc do lodówki .
Podawać z ulubionymi dodatkami






Wczorajszym pysznym obiadkiem też się pochwalę
A były to placki z kaszy jaglanej z musem z brokuła , szpinaku i fasoli








Przepis:
- 5 łyżek kaszy jaglanej
- szkl wody
- łyżka ricotty
- łyżeczka proszku do pieczenia
- 2 łyżki mąki jaglanej
- jajko




Kaszę ugotować w wodzie do gęstości .
Pozostawić do ostygnięcia
Następnie dodać pozostałe składniki i wymieszać do uzyskania jednolitej masy.
Piec na dobrze rozgrzanej patelni teflonowej.



A i odpowiem na pytanka od kochanej   karoli

1.Czy chętnie chodzisz do szkoły ? 
Zależy w które dni ...

2.Wolisz robić zakupy ubraniowe czy jedzeniowe?
Ojjj ciężki wybór :D

3.Co sądzisz o programach kulinarnych ? 
Są super !

4.Za co podziwiasz innych ludzi ? 
Za te że można na nich liczyć w trudnych sytuacjach 

5.Co daję ci blog ? 
Poznanie nowych ludzi i rozwijanie swojej pasji

6.Jaki jest twój pomysł na słoneczny dzień ? 
Rowerek i bieganie i może w między czasie piknik

7.Czym kierujesz się na zakupach jedzeniowych , bio ? 
Składem , nowością 

8. Czy masz jakieś czasopisma , które kupujesz regularnie co miesiąc ? 
Hot , Flesh, Joy

9.Sadziłaś kiedy rzeżuszkę xd ? 
Nawet dziś zasadziłam

10.Jak wspominasz podstawówkę ? 
Oj to był na mnie czas przemian , bo w czwartej klasie miałam przeprowdzkę i rozpoczęcie nauki w nowej szkole. Więc nie był to dla mnie zbyt wesoły czas

11.Jakie połączenie uważasz za odważne , ale mimo to chciałabyś spróbować ? 
Chyba nie ma takiego ale chcę wypróbować gruszka kakao, tahini i ziarna kakaowca




A dziś szykujcie się również na obiad, bo kiedy nie idę do szkoły ( reekkkoollekcje , których nie cierpię ) to lubię robić sobie pyszne dania na obiadek :)




" Lubię swoją karnację , bo dzięki niej latem wyglądam jak murzynka "




Miłego dnia :**

18 komentarzy:

  1. To smoothie wygląda cudownie :3 Jak tylko ukręcę sobie masła migdałowe, to zajrzę tu z powrotem po przepis ;)
    No i czekam na Twój obiadek, bo same pyszności przyrządzasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wolę masełko kupne ( od Primaviki ) niż domowe bo szkoda mi kolejnego blendera : D

      Usuń
  2. Smoothie cudowne. Bardzo rzadko je przyrządzam, a szkoda - muszę zacząć. :)
    A placuszki wyglądają na fajny pomysł na obiad.
    Miłego dnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie to musiało być pyszne *.* Szczególnie po całej nocy w lodówce :)
    Obiad również smacznie wygląda, takie placuszki zjadłabym z chęcią! Nie tylko na obiad.. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, ja planuję zrobić je w najbliższym czasie na śniadanie :-)

      Usuń
  4. Same pyszności! Tylko zajadać :D

    OdpowiedzUsuń
  5. apetycznie czekoladowe :3 a obiad to 6 cudeńków !

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa propozycja ;) Jeszcze tak nie jadłam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie smoothie to ja mogłabym pić codzienne. Mega wartościowe to śniadanko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne :D Chciało uciec z ego kubka ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam smoothie, a twoje wygląda wyjątkowo apetycznie : )

    OdpowiedzUsuń
  10. take lodówkowe śniadanka idealne na takie dni! :))
    muszę zrobić te smoothie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Aż nie wiem co lepsze :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Smoothie to mistrzostwo <3 A ta górka placuszków no brak słow *.*

    OdpowiedzUsuń
  13. Zachwyciłaś mnie dzisiajszym dniem <3

    OdpowiedzUsuń

Dzięki że tu zaglądasz i było by mi miło,jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz
Anonimie podaj swój nick lub imię, bo ja też się ujawniłam i ty zrób podobnie :)