niedziela, 6 kwietnia 2014

175. Pokaż obiad : Naleśniki bez jajek z różnymi nadzieniami

Obiad miał byc trochę wcześniej, ale koleżanka zabrała mnie na wycieczkę rowerową  i dopiero nie dawno przyjachałama
Dziś na obiad wegańskie naleśniki , czyli zamiast jajek jest siemię lniane.
Myślałam że mi się rozpadną a tu wyszły taki pyszne i chyba od dziś to siemię będzie królować w naleśniczkach


Nadzienia też są pyszne:
- ricotta , maliny, truskawki
- szpinak  i fasolka biała
- szpinak i gotowany łosoś


Soczek oczywiście też był









Wegańskie naleśniki

Przepis:
- 50 g mąki ( u mnie z ryżu brązowego)
- 100 ml mleka ryżowego
- 50 ml woda
- łyżka mielonego siemienia + 2 łyżki ciepłej wody


Siemię wymieszać z wodą i pozostawić do napęcznienia . Następnie dodać pozostałe składniki i zmiksować.
Włożyć do lodówki na m.in. 2 h a następnie piec naleśniki na dobrze rozgrzanej patelni teflonowej.


14 komentarzy:

  1. są swietene wygądają na lekko kruche idealne i te nadzienia kazde jest super <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają bosko - jak calzone :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nadzienia cudowne <3 Naleśniki...gdybym tylko miała choć trochę cierpliwości, żeby je smażyć ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowite naleśniki, niesamowite nadzienia! Podziwiam Cię za nie, ja nawet tych najzwyklejszych usmażyć nie potrafię. Jak mi się uda, to jakimś cudem ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj powinny ci się udać, bo len tak działa jak klej i nie rozlecą się :)

      Usuń
  5. nie są to wegańskie nalesiki bo ricotta i łosos -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale mi nie chodzi o nadzienie chodzi tylko o same naleśniory :)

      Usuń
  6. Ja mojego obiadu nie pokazuje,bo nie dość,ze kasza gryczana to jeszcze wątróbka.Oszczędzę Wam tego;) ale za to takie naleśniki to juz inna estetyka. Pozarlabym takie z chęcią!;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne są te nadzienia, pycha! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. normalnie naleśniki z niespodzianką ! :D każdy inny , podoba mi się to ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojej, koniecznie będę musiała zrobić naleśniki z siemieniem. Zwłaszcza jak awaryjnie zabraknie jajek :P

    OdpowiedzUsuń
  10. O kurde, genialne! <3 Dodatki super dobrane, najbardziej chciałabym zjeść ze szpinakiem i lososiem ;3

    OdpowiedzUsuń

Dzięki że tu zaglądasz i było by mi miło,jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz
Anonimie podaj swój nick lub imię, bo ja też się ujawniłam i ty zrób podobnie :)