niedziela, 30 marca 2014

167. Pokaż obiad : muffiny z ciecierzycy na wytrawnie !

Hejka dziś na obiad proponuję muffiny z ciecierzycy
Z wierzchu chrupiące w środku mięciutkie :-)
Robi się je bardzo szybko a efekt jest zniewalający
W środku ukryła się cukinia a jako dodatek wpadły kiełbaski sojowe wędzone.
Soczek z marchewki oczywiście też musiał być









Muffiny  z ciecierzycy z cukinią. Podane z kiełbaskami sojowymi i sokiem z marchwi

Przepis:
- puszka odsączonej cieciorki
- jajko
- 1\ 2 startej na drobnych oczkach cukinii
- 1\ 2 łyżeczki proszku do pieczenia ( u mnie bezglutenowy)

Cieciorkę zmiksować z jajkiem. Dodać pozostałe składniki . Przełożyć do foremek na muffiny i piec przez 25 min w piekarniku nagrzanym do 180 stopni





Ja zmykam na rowerek . Miłego słonecznego popłudnia

11 komentarzy:

  1. Muffiny na wytrawnie - boskie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muffiny na obiad? Teraz to mnie zaskoczyłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zjadłabym takie muffinki na obiad :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Muffin na obiad nigdy nie jadłam. U mnie w domu chyba by to nie przeszło, ale na kolacje czemu nie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Udanej przejazdzki :) Znow kolejna mgega propozycja , naprawdę apetycznie i ten soczek mistrz <3

    OdpowiedzUsuń
  6. jej, musiały smakować wyśmienicie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Oo, nigdy się nie spotkałam z takimi muffinami. Fajny pomysł <3

    OdpowiedzUsuń
  8. jakich sojowych kiełbasek użyłaś?

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję za podpowiedź. Lecę po wędzone do carrefoura i zabieram się za pichcenie :-)

      Usuń

Dzięki że tu zaglądasz i było by mi miło,jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz
Anonimie podaj swój nick lub imię, bo ja też się ujawniłam i ty zrób podobnie :)