niedziela, 30 marca 2014

166. Jaglane kokosowe bananowe scramble !

Hej ! Na niedzielne śniadanko przygotowałam coś , co chciałam zrobić od dłuższego czas tylko brakowało mi jednego składnika - oleju kokosowego
Kiedy zdobyłam go w piątek od razu wiedziałam że jeszcze w tym tygodniu będzie : SCRAMBLE


Moja wersja trochę odbiega od pozostałych , które widziałam na wielu blogach .

Moje scramble nie jest z płatków owsianych ale drugich w kolejności - JAGLANYCH

Oczywiście na pierwszy ogień zrobiłam te tradycyjne czyli bananowe .

Jajeczniczkę usamżyłam na odrobinie oleju kokosowego , który nadał mojego ulubionego smaku <3

Dodatków też nie mogło zabraknąć - dodałam boróweczki,   truskawki i masło z nerkowców <3












Jaglane  bananowe scramble na oleju kokosowym z borówkami amerykańskimi , truskawkami i masłem z nerkowców


Przepis:
- 1/ 2 szkl płatków jaglanych
- wrzątek do zalania płatków
- banan
- łyżeczka oleju kokosowego
- białko


Płatki zalać wrzątkiem i odstawić do napęcznienia na noc. Rano połączyć z rozgniecionym bananem.
Białko ubić na sztywną pianę i dodać do pozostałych składników.
Wszystko usmażyć na rozgrzanej patelni z odrobiną oleju kokosowego jak jajeczniczkę.
Podawać z ulubionymi dodatkami 



I jak wyspani po zamianie czasu na letni ? Ja tak, bo jestem szczęśliwa , że wreszcie dnie będą dłłłuższe .

Słoneczko wróciło a w raz z nim radość do wykonywania obowiązków jak i przyjemności
Aż żal jest siedzieć w domu , więc jak to ja wyruszam na przebieżki oraz wycieczki rowerowe.


Dziś też będzie obiadek , ale jaki to już cicha tajemnica :D



Miłej niedzieli


14 komentarzy:

  1. od dłuższego czasu przymierzam się do kupna oleju kokosowego , bo słyszałam o nim same pozytywne opinie :D no i oczywiście można wykorzystać go na wiele sposobów :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki cudownywygląd nowego bloga zakochałam się <3 ! *.* A to co dziś dobrego miałas na sniadanie to mistrzostwo <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale Ty masz świetne pomysły! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam niecierpliwie na obiad :)
    Podoba mi się to scramble!

    OdpowiedzUsuń
  5. Scramble bardzo lubię, a u Ciebie fajną, oryginalną wersję widzę. Do wypróbowania! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę zmianę na blogu! Podoba mi się *.*
    Aż wstyd się przyznać, że scramble nigdy nie robiłam. Muszę to koniecznie nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Powaliłaś mnie tą jajecznicą, jest po prostu fantastyczna !

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie zmiany na blogu :) Ładne :)
    Jeszcze nie próbowałam scramble - nie przemawia do mnie smażona owsianka, ale chyba jednak się zdecyduję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale tu ładnie :)

    Jajecznicą bym tego nie nazwała, ale scrumble bardzo lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo pomysłowe śniadanie !
    Nowy wygląd bloga zachwyca :>
    Nominowałam Cię do LBA, miło mi będzie jeśli dasz radę odpowiedzieć na pytania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. pyszny pomysł :) i śliczny blog!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zmiany widzę! Słooodko tu <3

    OdpowiedzUsuń
  13. zmiany widzę! :)
    ile serduszekkk :)
    śniadanko oczywiście pychota!

    OdpowiedzUsuń

Dzięki że tu zaglądasz i było by mi miło,jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz
Anonimie podaj swój nick lub imię, bo ja też się ujawniłam i ty zrób podobnie :)