czwartek, 27 marca 2014

163. Czekolada, kokos, cukinia i pomarańcza

Hejeczka . Czwartek jest moim ulubionym dniem tygodnia , bo wtedy bez pośpiechu mogę zrobić sobie coś pysznego z piekarnika
Dziś wypadło na kolejny genialny przepis od    Whiness   .
A mianowicie ciasto na bazie mąki kokosowej , ukrywające w środku zdrową zieloną cukinię, 100 % soczek od tymbarku, gorzkie kakao

Po prostu raj na ziemi *.*
Jeszcze kilka truskawek , dżemik figowy , no i mogę zasiadać do porannej uczty !








Kokosowo pomarańczowo  cukiniowe ciastko jednoporcjowe  z truskaweczkami , dżemem figowym, 



Przepis:
- 2 łyżki mąki kokosowej
- 2 łyżki mąki kukurydzianej
- kubeczek jogurtu greckiego
- 2 łyżki soku pomarańczowego
- 1/2 startej na drobnych oczkach cukini 
- łyżeczka kakao
- jajko
- 1/ 2 łyżeczki proszku do pieczenia



Wszystkie składniki dokładnie ze sobą wymieszać i przełożyć do naczynka do zapiekania. Zapiec przez 30 min w piekarniku nagrzanym do 180 stopni. Smacznego



Patrzeliście kiedyś na film Czas Apokalipsy ?

Ja wczoraj w ramach porównania go z książką  Jądro Ciemności.

Mnie on bardzo wzruszył, jak my Biali ludzie mogliśmy traktować mieszkańców Afryki  i Wietnamu ......


Po prostu chciało mi się płakać :(






18 komentarzy:

  1. Ja też zazwyczaj w czwartki mam więcej czasu, ale dzisiaj pędzę na konkurs z historii. Takie ciacho to ja bym zjadła :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Śniadaniowe wypieki są najlepsze! <3 Od dawna obiecuję sobie jakiś wypiek z cukinią na słodko i jakoś nie mogę się za niego zabrać, a coś mi się wydaje, że dużo tracę. Lecę po cukinię! ;)

    Niestety- "ludzie ludziom zgotowali ten los". :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie dałam rady doczytać jądra ale widzialam film. Jednak nie patrzyłabym na to pod kątem ,,my źli biali ludzie" bo to że garść takich sie znalazla nie świadczy źle o wszystkich.
    A uczta królewska z rana :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zjadłabym takie ciacho :D
    Ludzie są najstraszniejszymi potworami.

    OdpowiedzUsuń
  5. ależ to pysznie wygląda... aż ślinka cieknie...

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobno biały człowiek jest okrutny, filmu nie oglądałam ale po Twoje recenzji nie mam zamiaru :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Idealny poranek, lubię ten dżem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też uwielbiam czwartki! :)
    śniadanko wyśmienite! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ach te niezastąpione przepisy Whiness :D Cudnie się upiekło :) iii te truskawki :D:D Zabieram jedną :D

    OdpowiedzUsuń
  10. O ! Chyba tego dżemu będę musiała gdzieś poszukać ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mogłabym jeść takie wypieki codziennie :)

    Czwartek...o nie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, tylko niekiedy cierpię na brak czasu :(

      Usuń
  12. Kłaniam się nisko to śniadanie jest obłędne *.* <3

    OdpowiedzUsuń
  13. zapieczone-pyyysznie! :D Chce mi się <3

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja dzisiaj zaspałam na dwugodzinny sprawdzian z matematyki - właśnie tak wygląda mój typowy czwartkowy poranek :D Ciacho marzenie :3

    OdpowiedzUsuń

Dzięki że tu zaglądasz i było by mi miło,jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz
Anonimie podaj swój nick lub imię, bo ja też się ujawniłam i ty zrób podobnie :)