piątek, 28 marca 2014

164. Brytyjski przysmak w wegańskim wydaniu

Hejka ! Dziś piąteczek , początek weekendu .
Ja w sumie już nie wydalam. Nie starcz mi na nic czas . Chciałabym żeby doba trwała min 48 h , ale wiem że to jest nie do przyjęcia :/


Ale dobrze jest rozpocząć trudny i męczący dzień czymś pysznym i słodkim , żeby sobie polepszyć humor
Dlatego na śniadanko zrobiłam sobie angielskie bułeczki - scones

Nie są to takie zwyczajne, bo po pierwsze wiadomo gluten free
Po drugie wegańskie , bo zrobione na sojowym jogurcie


\Nawet pasty zrobiłam wegańskie
2 pyszne z ulubionego tofu
- z truskawkami i mleczkiem kokosowym
- z borówkami , bananem i masłem z nerkowców

Po takim śniadaniu wypracowanie z polskiego nie będzie straszne








Owsiano - orzechowe wegańskie scones z 2 pastami z tofu


Przepis:
- 2 łyżki mąki orzechowej
- 2 łyżki mąki owsianej ( u mnie gluten free )
- kubeczek jogurtu naturalnego
- łyżeczka proszku do pieczenia


Wszystkie składniki dokładnie ze sobą połączyć . Uformować 2 kuleczki , ułożyć je w naczynku do zapiekania wyłożonym papierem do pieczenia i piec przez 15 - 20 min  w temp 180 stopni Celsjusza .







Wieczorem dodam pyszną propozycję , którą można wykorzystać i na śniadanko i na obiad i na kolację 

20 komentarzy:

  1. ile ten jogurt ma miec pojemnosci? skoro to tylko 4 łyżki mąki >?

    OdpowiedzUsuń
  2. Po takim śniadaniu każdy dzień musi się udać ♥ te pasty są bardzo pomysłowe idealne *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealnie na poprawę humoru i start w nowy dzień. A już jutro weekend. ;)
    U mnie dzisiaj też tofu na śniadanku się pojawiło. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Po dobrym śniadaniu nic nie jest straszne :) Scones już dawno nie robiłam, zrobię sobie takie w weekend (jak już się wyśpię :D)
    I dzięki za przypomnienie o tej zmianie czasu, bo jeszcze kilka dni temu o tym pamiętałam, a teraz zupełnie bym o tym zapomniała.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kapitalne scones :D

    A stwierdzenie, że ,,już nie wydalam" brzmi dość dwuznacznie ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Po takim śniadanku to chyba nic już nie straszne :) Trzymam kciuki za wypracowanie :*

    OdpowiedzUsuń
  7. chętnie zjadłabym z tym kremem borówkowym :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie "zdrowsze" scones są o wiele smaczniejsze od tradycyjnych! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Proszek do pieczenia ma gluten..-.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. użyłam bezglutenowego zapomniałam napisać

      Usuń
  10. Jestem za, doba powinna być dłuższa !
    Wege, wege ale jak pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. masz rację, po takim śniadanko to dzień nie straszny! :))

    OdpowiedzUsuń

Dzięki że tu zaglądasz i było by mi miło,jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz
Anonimie podaj swój nick lub imię, bo ja też się ujawniłam i ty zrób podobnie :)