środa, 26 marca 2014

162. Moja bezglutenowa miłość

Hej witam was dziś po raz drugi Pewni jesteście ciekawi co ukrywa się pod nazwą postu. A no bezglutenowa granola jakiej nigdzie w sklepie nie dostaniecie
Nie jest ona nawet pracochłonna

Potrzebujecie do niej:
- 3 łychy kremu speculoss
- 2 banany
- szkl płatków gryczanych
- garść orzechów laskowych
- garść suszonych moreli

Banan zmiksować z kremem. Dodać płatki i połączyć ze sobą a następnie orzechy. Wszystko umieścić na blaszce  wyłożonej papierem do pieczenia  i piec przez 30 min do uzyskania chrupkości, pamiętając o kilkakrotnym mieszaniu. Po upieczeniu dodać drobno pokrojone morele, ostudzić i zajadać







Uwaga ! uzależnia :D



9 komentarzy:

  1. Bardzo bardzo smakowicie wygląda i super dobór składników <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajna mieszanka, same najlepsze składniki :3 Coś czuję, że gdybym taką zrobiła, to długo by nie przetrwała :DD

    OdpowiedzUsuń
  3. Domowa granola jest booska<3

    OdpowiedzUsuń
  4. granolę zawsze chętnie i w każdym wydaniu, ale... czy aby krem speculoos nie jest zrobiony z ciasteczek z mąki pszennej? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój akurat jest gluten free bo zrobiony z domowych pierniczków gryczanych :-)

      Usuń
  5. ooooo, aż się boję spróbować, żeby nie wylądować na granolowym odwyku ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka chrupka! Wygląda świetnie *.* Też dzisiaj upiekłam granolę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyszła Ci obłędnie. Cudo! Pozostaje tylko chrupać ^^

    OdpowiedzUsuń

Dzięki że tu zaglądasz i było by mi miło,jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz
Anonimie podaj swój nick lub imię, bo ja też się ujawniłam i ty zrób podobnie :)