poniedziałek, 3 marca 2014

131. Serniczek migdałowo - owsiany bez pieczenia

Dzisiaj pierwszy raz z owsianką po tak długim okresie wegetowania

Na pierwszy raz po przerwie proponuję serniczek z serka wiejskiego :
- migdałowy , bo owsiankę ugotowałam na mleku migdałowym
- orzechowy , bo z dodatkiem masełka orzechowego
- owsiany- bo z płatkami owsianymi gluten free
- bananowy


Dziś po raz pierwszy nie miseczce ale w kubeczku, ulubionym


Jeszcze pyszne dodatki : Czekolada gorzka, truskaweczki i borówki i mogę z uśmiechem na twarzy rozpocząć ciężki dzień








Owsianka a'la serniczek gotowany z truskaweczkami, borówkami amerykańskimi i gorzką czekoladą 




Przepis:
- 50 g płatków owsianych
- opakowanie serka wiejskiego
- jajko
- banan
- masełko orzechowe
- szkl mleka migdałowego



Do gotującego się mleka dodać płatki owsiane i gotować do gęstości. Następnie dodać jajeczko i chwilę podgotować. Potem dodać serek wiejski, pokrojonego banana i masełko orzechowe.
Przełożyć do miseczki lub kubeczka, podać z ulubionymi dodatkami :)





Wczoraj był mega aktywny dzień.Najpierw po - obiadkowa 20 km przejażdżka na rowerze.
Było tak ciepło, słoneczko pięknie świeciło i czego więcej chcieć od życia
Ale było mi mało i po południu jeździłam przez 1h na rowerku stacjonarnym i w między czasie uczyłam się na biologię i niemiecki
Ale takiemu sportowcowi jak ja dalej było mało i wieczorem ćwiczyłam przez 20 min na twisterze
No i to mi wystarczyło


A dziś czas powrócić do szkolnej rzeczywistości, z naładowanymi akumulatorami energii, z chęcią zdobycia nowej wiedzy, spotkania miłych osób, bo tak jest najlepiej, po mimo całej listy sprawdzianów zaplanowanych na ten tydzień :)



Miłego poniedziałku !

17 komentarzy:

  1. Ulubione śniadanie !♥ płatki z jajkiem i serkiem bananem niebo *.* ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. A gdzie kupiłaś taki śliczny kubeczek? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aktywny dzionek miałaś :]

    Śniadanko pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale musiało pysznie smakować! Ten kubeczek strasznie mi się podoba i czaiłam się kiedyś na taki :D
    Aktywne dni- takie jak lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. też lubię takie aktywne dni :)
    a dzisiejszy pomysł na owsiankę znów mnie zachwyca, takie połączenie musiało smakować przepysznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. To równiez mój ulubiony kubeczek, idealnie wielki <3

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam takie aktywne dni :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Za każdym razem gdy widzę taki serniczek ślinię się niemiłosiernie! Kiedy ja go zrobię?! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale wypasiony ten kubeczek! Po samiuśkie brzegi, mmm :)

    OdpowiedzUsuń
  10. owsianka w kubeczku, czemu nie ? :DD

    OdpowiedzUsuń
  11. Mniam! Owsianka z wiejskim jest pyszna :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nauka i aktywność też tak często robię ;)
    Serniczek super wygląda w takim kubku !

    OdpowiedzUsuń
  13. pysznie, jestem fanem wiejskiego więc zachwyciłaś mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaki fajny przepis, taki alternatywny serniczek…a może chcesz dołączyć do przepisu miesiąca u mnie na blogu? Zapraszam
    Gosia

    OdpowiedzUsuń

Dzięki że tu zaglądasz i było by mi miło,jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz
Anonimie podaj swój nick lub imię, bo ja też się ujawniłam i ty zrób podobnie :)