sobota, 1 marca 2014

128. Pokaż obiad : Vege i gluten free dyniowe naleśniki

Tamten weekend był na słodko to ten dla odmiany na wytrawnie
W zamrażalce jeszcze dużo oj dużo dyni i pora ją wykorzystać.
Więc dziś postanowiłam zrobić dyniowe naleśnik
- vege bo na mleku sojowym
- gluten free, bo z dodatkiem mąki kukurydzianej <333
Dodatki do naleśników też vege
- 1 nadzienie zrobiłam z tofu i szpinaku
- 2 nadzienie z kotletów sojowych i cukini

Do picia oczywiście soczek z marchewki, bo jak żeby inaczej :D




Dyniowe kukurydziane naleśniki z tofu i szpinakiem/ kotletami sojowymi i cukinią , sok marchewkowy



Przepis:
- 50 g mąki kukurydzianej
- 150 ml mleka sojowego
- 3 łyżki pueere z dynii
- jajko


Wszystkie składniki dokładnie ze sobą wymieszać i piec na dobrze rozgrzanej patelni teflonowej


Ranek bardzo mile przeleciał , bo kupiłam PŁATKI OWSIANE GLUTEN FREE,więc będę mogła znowu robić moją ukochaną owsiankę.
Do koszyka wpadło jeszcze parę innych rzeczy :
- ojej kokosowy
- płatki sojowe
- chrupki ryżowe
- płatki gryczane



Teraz idę korzystać z pięknej pogody i oczywiście albo pójdę na rower albo na mały podbieg :)



Miłego słonecznego popołudnia !



10 komentarzy:

  1. Mmm... naleśniczki pycha :D Prześlij mi jednego... albo dwa ;p Gratuluję udanych zakupów :) Rozumiem, że jutro przepyszna owsianka, co? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, tylko podaj adres ; D
      Nie jutro nie będzie jeszcze owsianki ale wypiek, który chciałam zrobić od dłuższego czasu ale nie miała odpowiedniej foremki do niego :-)

      Usuń
  2. Narobiłaś mi wielką ochotę na świeżo wyciskany soczek z marchewki :3 JUż czuję ten zapach !

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jest vege , bo jest jajko ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się że masz te płatki. Obiad pycha, i ten soczek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi z mąki kukurydzianej naleśniki nigdy nie wychodzą, muszę dodać odrobinę pełnoziarnistej, więc podziwiam, bo twoje są śliczne!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ALe Ty robisz pyszne obiady :D

    OdpowiedzUsuń

Dzięki że tu zaglądasz i było by mi miło,jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz
Anonimie podaj swój nick lub imię, bo ja też się ujawniłam i ty zrób podobnie :)