niedziela, 2 marca 2014

129. Jednoporcjowe chlebki na 2 sposoby

Dziś śniadanie , które od dawna już miałam w planie zrobić.
Kiedy wczoraj wyszperałam w Realu foremki do jedno porcjowych chlebków od razu wiedziałam co dziś będę robiła na śniadanie

No i są chlebki ale jakie ?
2 o cudownych smakach , boskich połączeniach:
1 -  bananowo kukurydziany
2 - podwójnie kokosowo marchewkowy




Do tego oczywiście twarożek , miód i truskawki i nic mi więcej do szczęścia nie potrzeba <3333









Jednoporcjowe chlebki 1- kukurydziany bananowy , 2- kokosowo marchewkowy z twarożkiem, miodem i truskawkami





Przepis na chlebek kukurydziano - bananowy:
-`1/2 banana
- 3 łyżki mąki kukurydzianej
- 1/ 2 łyżeczki proszku do pieczenia
- jajko
Wszystkie składniki wymieszać ze sobą i przełożyć do foremki




Przepis na chlebek kokosowo marchewkowy
- 1, 5 łyżki mąki kokosowej
- 1, 5 łyżki mąki gryczanej
- 1/ 2 startej na drobnych oczkach marchewki
- cynamon
- jajko
- 2 łyżki mleka
- łyżka masła kokosowego

Wszystkie składniki wymieszać ze sobą i przełożyć do foremki



Oby dwa chlebki piec przez 30 min w piekarniku nagrzanym do 180 stopni Celcjusza




Jej ale wczoraj była piękna pogoda
I tak jak napisałam musiałam z niej skorzystać,wyciągnęłam rowerek z piwnicy i popędziłam na małą wycieczkę rowerową :)
Dziś pewnie też powtórzę ale najpierw czeka mnie przyjemna nauka biologii i niemieckiego


A w między czasie przygotuję smaczny obiad i się nim z wam podzielę

Miłego niedzielnego poranku !


ASK ME

15 komentarzy:

  1. Świetne chlebki dziś porwała bym cale twoje śniadanie ♥ na rower bylo idealnie :) czekam na dzisiejszy obiadek :* miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietnie rozpoczęłaś poranek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pyszna uczta! Jak za chlebem nie przepadam, tak Twoje bym jadla <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają cudownie :D Niebiańska uczta! Muszę kiedyś spróbować połączenia marchewki z kokosem i znaleźć w końcu foremki na śniadaniowe wypieki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie, że to przepis na jedną porcję!

    OdpowiedzUsuń
  6. chlebki samolubne <3 kocham :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziel się ze mną takimi cudownymi chlebkami! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kiedy nie można zdecydować się na jeden, najlepiej upiec dwa! :D obie wersje musiały być przepyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pysznie wyglądają!
    chcę takie foremkii! :>

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzisiaj wybieram podwójnie kokosowo marchewkowy. Skradł moje serce, totalnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale wspaniałe. Nie wiedziałabym na który się zdecydować, więc wybrałabym dwa :P I ta lawina miodu <3

    Miłej niedzieli :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Oba świetne, ale skusiłabym się na wersję kokosowo-marchewkową <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Ile miodu <3
    Przeurocze chlebki, został kawałeczek dla mnie? ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale słodkie! Szkoda że ja nigdzie nie mogę kupić takich foremek :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Zjadłabym ten kukurydziany bananowy :) Oba pyszne!

    OdpowiedzUsuń

Dzięki że tu zaglądasz i było by mi miło,jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz
Anonimie podaj swój nick lub imię, bo ja też się ujawniłam i ty zrób podobnie :)