wtorek, 4 lutego 2014

97. Gorący wielozbożowy, wielosmakowy krem + puddingowa kolacja

O takie śniadanko to ja uwielbiam, właśnie w mroźne poranki
Pyszne, gorące, słodkie i zdrowe kremy i co tu więcej mówić po prostu dodam zdjęcie i przepis  , bo więcej słów do tego śniadanka nie mogę napisać





Gorący bananowo - truskawkowo - mleczno - migdałowo - kokosowo - quinoo - kakaowo krem


Przepis;
- banan
- truskawki
- łyżka mąki kokosowej i migdałowej
- 2 łyżki quinoy
- 2 łyżki mleka w proszku
- łyżeczka kakao
- szkl mleka


Mleko zagotować. w tym czasie zblendować banana i truskawki oraz zmiskować quinoę. Do gotującego się mleka dodać resztę składników i gotować do gęstości.






Wczorajszy pierwszy po feriach dzień był całkiem fany .
Odpadły nam 3 lekcje ( biologia, chemia i matematyka), bo mieliśmy program profilaktyczny o aids i uzależnieniach. Polski też był całkiem spoko, bo pani nie pytała i nawet omawianie zbrodni i kary przełożyła na czwartek ( nie poznaję jej ), na niemieckim jak zwykle nudy, na w - f ćwiczyły tylko 4 dziewczyny ( reszta wzięła niedyspozycje ) i przez całą godzinę odbijałyśmy w kwadracie piłkę do siatkówki ( boje biedne czerwone ręce ) , no ale ten dzień nie mógł być taki piękny ,bo oczywiście pani z angielskiego zrobiła nam kartkówkę z mowy zależnej ( ale i tak to umiałam, ale chodziło o sam fakt )



A po takim zwariowanym dniu musiałam zrobić sobie pyszną kolacyjkę . Padło na mleczny pudding owsiany nadziany kozim serkiem oblany kakaowym jogurtem





Przepis:
- 3 łyżki płatków owsianych
- 3 łyżki otrębów owsianych
- szkl mleka
- 2 łyżki mleka w proszku
- serek kozi


Mleko z mlekiem w proszku zagotować. Dodać do niego płatki i otręby i gotować do gęstości.
Podzielić na pół. Jedną połowę przełożyć do salaterki wypełnionej folią spożywczą , dodać serek i przykryć pozostałymi płatkami. Włożyć na 3 h do lodówki. Po tym czasie wyłożyć pudding z salaterki i polać jogurtem wymieszanym z kakao


Jak widać kolację zjadłam w towarzystwie książki z biologi, bo ptaki nie mogły czekać i zajęły mi całe popołudnie i wieczór


A dzisiejszy dzień na pewno będzie fajny po po pierwsze mam tylko 5 lekcji a po drugie na 1 dzień przyjeżdża moja mama <3 , bo mam w szkole zebranie związane z maturą i studniówką

Ale myślę  , że uda mi się spędzić z nią trochę czasu , trochę sobie pogadamy , pójdziemy na małe zakupy i będzie fajnie :)


Życzę wam tak samo udanego wtorku :*



11 komentarzy:

  1. Pyszniee u ciebie jak zawsze i sniadanie i kolacja :) super pomysły <3

    OdpowiedzUsuń
  2. ten krem kusi, a pudding taki, jak ten to uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O, też dziś miałam krem na śniadanie :)
    Ta bomba na kolacje to prawdziwa bomba pyszności :D i ten sos z jogurtu <3

    Miłego popołudnia wam życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo smacznie to wszystko wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ten pudding wygląda kusząco!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny krem! A pudding... jeszcze lepszy! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak coś jest ze wszystkiego, to jest do niczego ...

    OdpowiedzUsuń
  8. Postanowiłam jednak odwiedzić Twój blog i już żałuję - znów same pyszności :D

    OdpowiedzUsuń
  9. powodzenia w spotkaniu z mamą ;)
    ten pudding brzmi całkiem smakowicie!

    OdpowiedzUsuń

Dzięki że tu zaglądasz i było by mi miło,jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz
Anonimie podaj swój nick lub imię, bo ja też się ujawniłam i ty zrób podobnie :)