środa, 5 lutego 2014

98. Słodkie ciasto w miseczce na ŚWIATOWY DZIEŃ NUTELLI

Powiem wam , że wczoraj po raz pierwszy się dowiedziałam, że 5 lutego na całym świecie ludzie obchodzą święto pysznego, słodkiego niekoniecznie zdrowego kremu jakim jest NUTELLA.

w moim śniadaniu oczywiście dziś nie mogło jej zabraknąć, ale nie na kanapkach tylko w wersji miseczkowej w duecie ze zdrową quinoą i płatkami owsianymi oraz pysznymi owocami ( bananem. pomarańczą i kiwi)
Tak tak sobie pomyślałam że wyszło mi potrójnie smakowe brownie w miseczce

No i jeszcze potrzeba mi było innych słodkich dodatków- serka o smaku toffie ( nowego Danio, którego mama mi wczoraj kupiła i aż grzech było go nie spróbować) i soczystych truskawek


Teraz to ja mogę zasiadać do słodkiego śniadania







Quinoo - owsianka z nutellą, pomarańczą , kiwi i bananem , podana z serkiem toffie i truskawkami





Wczorajszy dzień był całkiem przyjemny, bo wiadomo popołudnie spędzone z mamą zawsze jest fajne ( najlepsze, bo spędzone na zakupach i pogaduchach), no i troszeczkę nauki, sportu i dzień zleciał

A dziś troszeczkę trudniejszy do przebrnięcia dzień, bo zamiast historii i społeczeństwa mamy drugą matmę, no ale kto nie wytrwa go z uśmiechem i radością jak ja , co nie ?

A pocieszeniem będzie w - f na którym rozpoczynamy gimnastykę, czyli to co tygryski lubią najbardziej <3


Dla was również życzę miłej i radosnej środy :)



14 komentarzy:

  1. Pycha sniadanie jak zawsze :) udanego dnia i powodzenia na historii <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też się wczoraj dowiedziałam. Niestety za późno i nie zdążyłam kupić. Ale Ty widzę, że byłaś lepiej przygotowana. :) Pycha! (energia na cały dzień!)
    Udanej środy również!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja w takim razie wczoraj obchodziłam ten pyszny dzien ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja wczoraj nutellę jadłam, liczy się? ;)
    quinoowsianka to fajna sprawa, a komose akurat mam dziś w śniadaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet nie wiedziałam o tym dniu Nutelli :P Trudno, nie na śniadanie to jeszcze w ciągu dnia nadrobię :D
    Nutella wywołuje uśmiech, śmiech to zdrowie, Nutella jest w 100% zdrowa :D

    Przemkniesz bez problemu przez dzisiejszy dzionek, obojętnie jaki by nie był :*

    OdpowiedzUsuń
  6. ah, gdybym wiedziała wcześniej, też bym pewnie uczciła ten dzień! cóż, może następnym razem... :) ale Tobie wyszło to świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie lubię matematyki. ; oo
    ale śniadanko jak zawsze wspaniałe sobie sprawiłaś, po nim na pewno jakoś przebrniesz z matematyką! ; )

    OdpowiedzUsuń
  8. To śniadanko musiało być przepyszne, ale niestety nic nie wiem o tym dniu!
    A tym Danio toffe to mnie zainteresowałaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To Danio toffe mnie nie smakowało :< Za to kokosowy .... niebo ! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kokosowe wygrywa <3
      Ale brzoskwiniowego z czekoladą chyba nie spróbuje bo mnie jakoś odstrasza :)

      Usuń
  10. To się postarałaś i uczciłaś ten dzień :):)Serduszko słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Komplet śniadaniowy kupiłam w Black Red White. I kosztował chyba 10 zł! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten napój to mullermilk orzech laskowy, a na badanie wybieram się za tydzień lub dwa (obecnie "zbieram" gluten) :)

    OdpowiedzUsuń
  13. pozytywne podejście to podstawa! ;)
    no i ta miseczka serduszkowa.... podbiła moje serduszko ;)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki że tu zaglądasz i było by mi miło,jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz
Anonimie podaj swój nick lub imię, bo ja też się ujawniłam i ty zrób podobnie :)