niedziela, 2 lutego 2014

95. Karmelowa manna na bogato

Ostatni dzień ferii zimowych trzeba powitać pysznym  i słodkim śniadaniem
Dla mnie to musiała być manna orkiszowa , która dawno u mnie nie królowała.
No i jak zawsze musi  być na słodko a tej dobroci wcale nie jest małą
Te pyszne danie najpierw ugotowałam na pysznym karmelowym mleku sojowym, które wczoraj zakupiłam i od razu się w nim zakochałam tak jak w kokosowym.
Ale dopiero teraz zabawa się zaczyna .... :d
Podczas gotowania dodałam full - wypas dodatków:
- liczi i truskawki
- peckany
- suszone śliwki, morele, daktyle, chipsy bananowe, suszone mango, wędzoną śliwkę
-masło orzechowe

A następnie umieściłam w słoiczku po domowej nutelli :D
A na sam koniec dodałam płatki schrieedes czekoladowe


No i pyszne i słodkie i leniwe śniadanie





Karmelowa kasza manna orkiszowa na karmelowym mleku sojowym z pecakanami, liczi, truskawkami, suszonymi śliwkami, morelami,mango, chipsami bananowymi, wędzonymi gruszkami, daktylami, masłem orzechowym w słoiczku po domowej nutelli z płatkami schrieedes.


Love masło orzechowe edycja III


No i ferie dobiegły końca. Dla mnie to były pierwsze tak pracowite ferie,
Ale ta praca nawet bardzo  mi się podobała. Poznałam 2 miłe pani sekretarki , przeszłam 60 h rozdając ulotki ale spędziłam przy tym bardzo miły czas
No ale co miłe szybko się kończy, niestety i jutro trzeba wstać przed 6 , żeby przygotować pyszne śniadanko i z uśmiechem na twarzy wyruszyć zdobywać wiedzę



Dziś miałam jechać na zakupy, ale dziadziuś się rozchorował i musi przez 3 dni leżeć w łóżku z gorącą herbatką.
Do galerii trafiłabym sama autobusem ale z ikeą byłby problem, gdyż nie znam się za bardzo na komunikacji w Katowicach ....
No cóż przecież nie muszę wydać kasy już. Ona nigdzie nie ucieknie i za tydzień na 100 % pojadę i kupię sobie co tylko będę chciała :) bez żadnych wyrzutów :)



No to miłej niedzieli

13 komentarzy:

  1. Super wypas , za to tak miło odwiedzam twojego bloga z przyjemnoscia bo sniadania sa najlepszej klasy <3 Oby dziadzius wyzdrowiał opiekuj sie nim :) Fajnie ze milo i pracowicie spedzilas ferie , a zakupy napewno beda jeszcze bardziej udane bo wyczekane :) !

    OdpowiedzUsuń
  2. koniec ferii boli D:
    nie wiem, co to za płatki, ale chcę je!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to takie niemieckie płatki, które pozostały jeszcze z wakacji
      Są pyszne. Możesz zobaczyć je w opakowaniu na blogu trusskawkowa94.blogspot.com.

      Usuń
  3. ojej, ta domowa nutella mnie urzekła. Przekonałaś mnie tym śniadankiem!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmm..;D pychotka! Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o kurcze, manna na wypasie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. To się nazywa full wypas ! :D
    Zdrowia dla dziadka życzę !

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę śniadanka, tyyyle dodatków! Pycha :D
    U mnie też ferie dobiegły końca.

    OdpowiedzUsuń
  8. oo jak bogato :):) Bardzooo smacznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O mamo, oczy mi wyleciały na podłogę jak zaczęłam czytać listę tych pyszności :D

    Ferie się skończyły, zaczyna się nowy semestr, a później będzie wiosna, święta, wakacje :D Cudnie :)

    Bardzo pozytywny wpis, taki potrzebowałam przeczytać :]
    Zdrówka dla dziadka :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Faktycznie, mega wypasione to twoje śniadanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pycha wypas!
    Skoro masz czekać na te zakupy jeszcze tydzień, to jeszcze większą frajdę Ci sprawią potem. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie zastanawiaj się zbyt długo nad zamówieniem tych miodków :D Od razu mówię, że dokonałaś dobrego wyboru :) Od bardzooo dobrych miodów zaczniesz :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki że tu zaglądasz i było by mi miło,jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz
Anonimie podaj swój nick lub imię, bo ja też się ujawniłam i ty zrób podobnie :)