sobota, 1 lutego 2014

94. Wypasiony serniczek + lunch box

Dziś naszła mnie wielka ochota na serniczek, ale jakoś nie chciało mi się z samego rana piec wielkiej blachy, dlatego postanowiłam na jedno porcjowy .
Ale najgorsze jaki wybrać smak ? 
Hm... no właśnie... :)
Dlatego wrzuciłam do  niego wszystko co miałam pod ręką i co uwielbiam
No i wpadła do niego pyszna dynia , płatki pszenne pełnoziarniste, daktyle, posiekane migdały, serek grani, jajeczko, przyprawa korzenna, syrop  pierniczkowy i karob ....
Tak to wszystko było w środku a co na wierzchu ?
Też dużo pyszności : migdały, borówki amerykańskie i pyszne rozpuszczona gorzka czekolada





Pieczony serniczek z karobem, migdałami, daktylami, syropem pierniczkowym, przyprawą korzenną, dynią i płatkami pszennymi pełnoziarnistymi  a na wierzchu z borówkami amerykańskimi,gorzką czekoladą i migdałami 

Przepis:
- 150 g serka grani
- 60 g płatków pszennych pełnoziarnistych
- chlust mleka
- jajko
- pueere z dyni
- daktyle
- posiekane migdały
- karob
- przyprawa korzenna
- syrop pierniczkowy

+ borówki amerykańskie, gorzka czekolada i migdaly


Wszystkie składniki ze sobą wymieszać i włożyć do naczynka do zapiekania. Na wierzchu ułożyć borówki amerykańskie , gorzką czekoladę i migdały. Włożyć do piekarnika i piec w 180 stopniach przez 30 min


Pokażę wam jeszcze mój lunch box , który prawie podobny brałam codziennie do pracy



Jogurt do picia, torcik z karobowo ryżowych naleśników z waniliowym twarożkiem przełożony domową czeko śliwką, jabłko, mandarynki, rzodkiewki, papryka czerwona







Przepis na torcik naleśnikowy
 Na naleśniki: 

- 55 g mąki ryżowej pełnoziarnistej
- 150 ml mleka bez laktozy
- łyżka karobu
- jajko


Wszystkie składniki dokładnie ze sobą zmiksować i piec na dobrze rozgrzanej patelni teflonowej ( wychodzą 4 naleśniki)

Na farsz

- 150 g twarożku naturalnego
- laska wanilii
- posiekane nerkowce


Naleśniki przełożyć farszem i włożyć na noc do lodówki .
Rano naleśniki podzielić na 4 części ( trójkąty). 2 części połączyć ze sobą a na pozostałe 2 nałożyć czeko śliwkę . Przykryć naleśnikami , które się zostały


Chyba mój lunch box do szkoły m.in 3 razy w tygodniu będzie podobnie wyglądać , bo nie chce mi sie rano stać przy  patelni, ale za to wieczorem zrobię sobie naleśniczki czy pancekes żeby później wziąć do szkoły i zjeść na przerwie śniadaniowej :D


I już sobota .. ? 
Ale ten czas szybko zleciał. Przecież dopiero co zaczynaliśmy ( niektórzy ) ferie, a tu już w poniedziałek trzeba do szkoły wrócić. Dziś musiałabym zajrzeć trochę do zeszytów i książek,bo jutro nie będę miała zbytnio dużo czasu ( wiadomo zakupy wzywają ) a w najbliższym tygodniu będę miała masę sprawdzianów, kartkówek, pytań ...
No więc witajcie obowiązki szkolne po 2- tygodniowej przerwie 


Miłej soboty kochani :*



11 komentarzy:

  1. Swietny pomysł na lunchbox-a <3 Sniadanie na pełnym wypasie jak zawsze u cobie najlepiej
    <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile borówek! Pyszne śniadanko!
    Niektórzy wracają już do szkoły, inni zaczynają wolne, a ja cały czas sesjuję. To nie fair! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. serniczek pełen pyszności! ):

    OdpowiedzUsuń
  4. Zachwycający sernik! :D

    Ze szkołą dasz radę :D Trochę pochodzisz, święta, trochę znów, wakacje :]

    A bulgur jest bardzo delikatny moim zdaniem, raczej przejmuję smak dodatków :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale full wypas ! Oj tak do szkoły czas :<

    OdpowiedzUsuń
  6. najgorzej jest wrócić do szkoły bo tak długim czasie wolnego. Życzę powodzenia i trzymam kciuki.

    Teraz przyszła kolej na moje słodkie lenistwo, od dziś zaczynam ferie. ; D

    OdpowiedzUsuń
  7. Osładzasz sobie życie, pycha! Uwielbiam Twoje pomysły ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kupiłam dziś borówki! :D Pysznie musiał smakować ten serniczek!
    A torcik naleśnikowy świetny, muszę spróbować takich naleśników!

    OdpowiedzUsuń
  9. tak od razu na powrót kartkówki? ehh.. nie oszczędzają Was!

    OdpowiedzUsuń
  10. ooo mandarynki już obrane :D jaka burżuazja hihih ;D

    OdpowiedzUsuń

Dzięki że tu zaglądasz i było by mi miło,jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz
Anonimie podaj swój nick lub imię, bo ja też się ujawniłam i ty zrób podobnie :)