środa, 12 lutego 2014

105. Złoty kokosowo - bananowo - truskawkowy mus z płatków quinoa

Dziś w śniadaniu królują po raz pierwszy cudowne płatki, które parę dni temu zakupiłam i od razu oczarowany mnie swoją delikatnością i smakiem. Nawet przebijają moje ukochane jaglane i owsiane ( hhhhiiii, trochę żartowałam :D).
Na pierwszy ogień zrobiłam je w moim ulubionym połączeniu - z bananem i truskawkami.
Dziś pierwszy raz też gotuję danie na mleczku kokosowym - i było pysznie *_*
Do tych wyżej wymienionych dodatków dodałam KIWI GOLD , dlatego nazwałam ten mus złoty :D
I jeszcze boróweczki, serek wiejski i nerkowce - I JESTEM W SIÓDMYM NIEBIE






Płatki quinoa na mleku kokosowym z bananem i truskawkami. Podany z kiwi gold, serkiem wiejskim, borówkami amerykańskimi i nerkowcami




Kokosowo

Dziękuje serdecznie za wczorajsze trzymanie kciuków. Sprawdzian nie był taki zły. Ale druga lekcja już bardziej mnie przeraziła . Pani omawiała nowy arkusz maturalny i chyba nie zdam matury :/ Te zadania to jakiś kosmos. Wszystko jest razem na kupię, a jedno zadanie będzie zawierać i wiadomości z liceum i z gimnazjum i z podstawówki , jeszcze do tego sporządzanie wykresu , wniosku i problemu badawczego i doświadczenie. Może jeszcze z przedszkola co?
Muszę zacząć brać się za powtarzanie , bo ciężko będzie. Dobrze że chociaż jest informator, bo przynajmniej będę wiedziała na czym stoję i co muszę zacząć powtarzać



Poproszę dziś o kolejną porcję kciuków,bo dziś sprawdzian z królowej nauk - MOJEJ KOCHANEJ MATEMATYKI , która , może nie jest moim ulubionym przedmiotem , ale ten dział , czyli geometrię analityczną rozumiem , więc może nie będzie tak źle :D
Dziś chcę też się zgłosić do odpowiedzi z chemii, bo wolę zdać to co umiem, a nie później narzucane i w ogóle nie zrozumiane :)




Miłej środy:*

17 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki kochana <3 oj tak twoje sniadanie to niebo :*

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo Ci dziękuję za komentarz, podniósł mnie na duchu :)
    A z kremami obie się zgrałyśmy i oba śniadania pycha!

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia Kochana! :* Trzymam za Ciebie wszystkie palce i nawet zęby krzyżuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana, matura to pikuś! Zdasz bez najmniejszego problemu. Chodziłam do jednego z najlepszych liceów w kraju, wiesz jak nas tam straszyli? Popłoch taki siali, straszyli, żebyśmy dali z siebie wszystko i co? Matura to na prawdę nic strasznego.
    Szczerze mówiąc to z okresu nauki licealnej czas matur wspominam najlepiej :]

    Smak płatków quinoa jest inny niż kaszy? Bo kasza mi nie smakuje i zastanawiałam się czy warto kupować płatki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. matura nie jest taka zła. tylko rozwiązuj dużo arkuszy, a wejdzie Ci to w nawyk i nawet nie zauważysz kiedy zdasz i to na minimum 4 ;)
    a te płątki quinoa są boskie, jeszcze takiemi dodatkami!

    OdpowiedzUsuń
  6. wygląda bardzo apetycznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ojej, cieszę się,że jeszcze załapałam się na tą starą maturę.

    W takim razie trzymania kciuków ciąg dalszy! ; )

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacja! Ale co to za kiwi gold? Pierwsze słyszę, pierwsze widzę? Gdzie dorwałaś? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podziwiam Cię, ja zgłosić się nie potrafię, nawet jak umiem idealnie ;)
    A śniadanko boskie. Uwielbiam tak wypakowane miseczki <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam tą ilość Twoich dodatków ;)
    Powodzenia kochana :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pytałaś się o gofry :)
      Ja osobiście robię je już na oko ale masz taki na ''oko'' przepis hehe ;)
      pół szklanki mąki
      jajko (białko i żółtko oddzielnie)
      łyżka oleju
      woda/mleko na oko (60ml?) tak do uzyskania konsystencji gęstej śmietany

      Usuń
  11. u mnie też dzisiaj miseczkowe śniadanko :)
    ale Twoje wygląda bardzo smacznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaka napakowana miseczka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kciuki trzymałam :D Matura nie jest taka straszna :D Będziesz dobrze wspominała ten czas :)

    OdpowiedzUsuń
  14. hej, zdradzisz co to za informatoir? przydałby mi się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. informatory ze wszystkich przedmiotów są dostępne na stronie cke :)

      Usuń

Dzięki że tu zaglądasz i było by mi miło,jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz
Anonimie podaj swój nick lub imię, bo ja też się ujawniłam i ty zrób podobnie :)