wtorek, 11 lutego 2014

104, Bananowo - orzechowy pieczony łaciaty serniczek z owsianko - manny

Uwielbiam takie chwile, kiedy ktoś z samego rana o mnie pamięta i przekłada pieczenie ciast z popołudniowych godzin na wczesny ranek, bym i ja mogła sobie coś upichcić - Kocham cię za to babciu, <3
Nie wiedziałam że taka będzie sytuacja , dlatego na szybko musiałam coś wymyślić
? Pieczona owsianka
? Serniczek
? Manna
A może wszystko, by tak razem połączyć, dodać kilka składników i zrobić pyszne danie
Dlatego najpierw ugotowałam owsiankę z manną , następnie dodałam do niej masełko orzechowe, banana i cynamon. Wszystko przełożyłam do naczynka a na wierzchu zrobiłam fantazyjny łaciaty serniczek no i śniadanko na wypasie przed kolejnym ciężkim dniem








Pieczony owsianko - manna z bananem , cynamonem i masłem orzechowym pod łaciatym serniczkiem


Love masło orzechowe edycja III





Wczorajsza chemia myślę że poszła dobrze. U mnie w klasie są takie zgrane osoby z którymi wymieniamy się sprawdzianami, by w ławce mieć te same grupy i sobie pomagać no i wczoraj też tak było


A dziś kolejny dzień sprawdzianowych maratonów - tym razem biologia
Proszę znowu o trzymanie kciuków, choć materiał nie jest taki trudny ( ssaki i ptaki ) to pani niekiedy daje takie zadania , że choć wydaje się łatwe , to można na takim właśnie polegnąć
.








Wczoraj zostałam poproszona przez Wiktorię o pokazanie nowych Nike . Choć nie są to te modne Air Maxy ( które odstraszają mnie ceną ) to od razu wpadły mi w oko, bo są takie kolorowe <3



Mam nadzieję że dziś będzie równie piękna pogoda jak wczoraj,bo słoneczko wnosi do mojego życia tyle radości, że z chęcią wychodzę z domu ( nawet po południu ) i z porywami wiatru biegnę przed siebie bez żadnych wyrzutów sumienia z radością , tak jest najlepiej :)


Miłego wtorku :*

16 komentarzy:

  1. Mega super wypaaione sniadanko uwielbiam <3 q buty bardzo mi się podobają :) !

    OdpowiedzUsuń
  2. spontaniczne wypieki najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety dziś przechodzi niż i jest pochmurno, ale taka pogoda też może mieć swój urok ;)

    U mnie też dziś serniczek i też z bananem :D

    Nie ma to jak współpraca w szkolnej ławie, czasem tylko dzięki temu uda się coś zaliczyć :P
    Miłego dnia :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale połączenie! Jesteś prawdziwą specjalistką w takich kompozycjach. :) Gdyby organizowano konkurs: "kto więcej składników wepchnie do miseczki" miałabyś 1. miejsce! :)
    Fajne butki.
    U mnie póki co słońca brak, ale i tak liczę na udany dzień!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne te buty ! Powodzenia na biologii kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  6. cudo nie śniadanie.
    i zazdroszczę Ci takiej babci. ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepyszne wypasione śniadanko i ładne buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie ładne to śniadanko :D I na pewno przepyszne!
    A buty bardzo ładne!

    OdpowiedzUsuń
  9. idealne połączenie :)
    a buciki bardzoo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. no i dobrze, że nie airmaxy. ich jest już za dużo wszędzie!
    śniadanie naprawdę na mega wypasie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A te bardziej mi się podobały , bo są takie kolorowe i unikalne :D

      Usuń
  11. Owsianko-manna pod łaciatym sernikiem, jeszcze dodatki. No, masz pomysły : )

    OdpowiedzUsuń

Dzięki że tu zaglądasz i było by mi miło,jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz
Anonimie podaj swój nick lub imię, bo ja też się ujawniłam i ty zrób podobnie :)