czwartek, 13 lutego 2014

106. Kokosowo - bananowo - awokadowy pudding chia

Dziś kolejna eksperyment kulinarny. Tym razem z pysznymi i wyjątkowymi nasionkami chia
Trochę musiałam się nachodzić do mojego bio , żeby w końcu je dostać. Ale nadeszła sobota a ja wypatrzyłam je na półeczce i grzecznie na mnie czekały
Jako że jest to pierwszy ( ale na pewno nie ostatni ) debiut z nimi przygotowałam je w moich ulubionych smakach:
- oczywiście wieczorem zalałam je  ( 3 łyżki) pysznym mleczkiem kokosowym ( 3/ 4 szkl )
- na dno miseczki dodałam mus z banana , awokado i syropu z agawy
- a jako dodatki dodałam pyszny i delikatny serek grani, borówki amerykańskie, tahini i truskawki








Kokosowy pudding chia z musem z banana , awokado i syropu z agawy. Podane z borówkami amerykańskimi, truskawkami, tahini i serkiem grani



Kokosowo

Kochani ślicznie wam dziękuje za wczorajsze kciuki i słowa otuchy. Są one dla mnie bardzo ważne i na pewno przydają mi się w nadchodzącym okresie nauki do matury i jej samej

A co do matematyki to poszła mi bardzo dobrze, może nie zrobiłam 2 zadań ale przecież nie jestem takim Einsteinem, żeby móc wszystko zrobić


A dziś proszę już o ostatnie w tym tygodniu kciuki - związane  z wypracowaniem z polskiego
Bardzo się obawiam co nasza kochana polonistka wymyśli czy analizę i interpretację czy rozprawkę
Jeśli to drugie to polegnę , bo nie lubię wymyślać argumentów i wgl jestem kiepska w tej formie pisania
Zakres materiału nie jest trudny ( Pozytywizm), ale wiadomo wszystko zależy od tematu wypracowania i tekstów , które dostaniemy.

Myślę że będzie dobrze :)



Miłego czwartku :)

15 komentarzy:

  1. będzie ok, nie martw się :)
    A co do śniadania - kusisz tymi nasionkami chia. Wiesz gdzie można je kupić, oprócz przez internet?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może popatrz w sklepie bio. Ja swoje znalazłam w organic farmie :)

      Usuń
  2. Mmm, chia nie jadłam, ale wyglądają naprawdę smacznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki <3 mm porywam całe twoje sniadanie uwielbiam twoje eksperymenty <3

    OdpowiedzUsuń
  4. znów przepyszne połączenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pewnie smaczne:), a tych ziaren chia nie jadłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Poradzisz sobie, język polski jest bardzo przyjemnym przedmiotem! ; )
    a śniadanko jak zawsze nad wyraz wymyślne i z pewnością pyszne! ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam ten ''full wypas'' u Ciebie ! Jest w czym wybierać ;)
    Trzymam kciuki ,też rozprawek nie lubię :x

    OdpowiedzUsuń
  8. Będzie ok, trzymam kciuki!
    A chia muszę kiedyś spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. U ciebie też pysznie! Dzięki, że będziesz wpadać. Ja też tu zaglądnę jeszcze nie raz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale pysznie, muszę otworzyć w końcu moje mleczko kokosowe, dawno nie jadłam :)
    Trzymam kciuki, na pewno dobrze pójdzie!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. odkąd mam chia posypuję niądosłownie wszystko ;)
    brrr, nie cierpię wypracowań na takie okrojone tematy. za to jak mam dowolnośc to mogę pisać i pisać!

    OdpowiedzUsuń
  12. Musi być dobrze :D nie ma innej opcji :) Też mam tą miseczkę :D Oczywiście fajnie wszystko ze sobą połączyłaś :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki że tu zaglądasz i było by mi miło,jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz
Anonimie podaj swój nick lub imię, bo ja też się ujawniłam i ty zrób podobnie :)