środa, 26 lutego 2014

124. Czeko buraczek i bulgur

Uwielbiam wszystkie miseczkowe brownie.
Było już cukiniowe, jabłkowe, awokadowe, śliwkowe, pomarańczowe ale ja chciałam czegoś więcej
Więc może jakieś warzywko . No i pomyślałam o moim ukochanym warzywie zaraz po marchewce.
Te brownie jest mocno czekolodowe, bo zawiera karob, troszkę kakao i czekoladę gorzką .
A oprócz tego nowego połączenie dziś w mojej miseczce próbuję jeszcze jeden nowy smak - bulgur
Może te ziarno nie jest bezglutenowe , ale już tak dawno leżało w mojej szafeczce , że w końcu musiałam go zrobić na mleczku sojowym
I nawet nie żałuję bo te ziarno jest pyszne, szybko chłonie mleko i chyba będzie się u mnie częściej pojawiać


Ale jeszcze zapomniałabym o dodatkach - do dzisiejszego śniadanka pasowały mi takie tradycyjne :
- truskaweczki
- borówki
- migdały


Później jeszcze dodałam domową granolę bezglutenową i jogurcik kozi brzoskwiniowy <333








Bulgur na mleku sojowym a'la czeko burak z borówkami amerykańskimi, truskawkami, migdałami, jogurtem kozim brzoskwiniowym, domową bezglutenową granolą



inspiracja


Nauka, nauka , nauka i kiedy koniec ? 
No właśnie już nawet głowa po woli zaczyna mnie boleć od natłoku informacji
Ale się opłaca , bo wczoraj wieczorem nasza pani z biologii dodała oceny ze spr i dostałam zasłużone 4. Dla mnie to bardzo dużo , bo on nie był aż taki prosty
Dobrze że pogoda jest taka piękna, dzień co raz to dłuższy , bo po szkole nie muszę od razu siadać do książek ale mogę iść sobie pobiegać choć na 20 min, bo wtedy wiedza jakoś szybciej wchodzi do głowy :)



I jeszcze pytania od         Karoliny      . Dziękuje :**


1.Jaki jest Twój ulubiony deser/podwieczorek?
Bardzo prosty, zdrowy i pyszny - jogurt  naturalny z otrębami  + jabłuszko

2.Masz pecha, czy szczęście?
Ostatnio szczęście :)

3.Ulubione połączenie z makaronem w roli głównej?
Szpinak + ser biały

4.Czy dużo czasu poświęcasz na naukę?
Zależy jak cięż jest materiał i jego ilość , ale chyba tak średnio 2h

5.Twoje ulubione danie na kolację?
W tygodniu jest to serek wiejski / homo + warzywka albo jakiś omlecik lub placek , na który mogę położyć serek , bo kolacja bez serka dla mnie nie istnieje
A  w weekend wielopiętrowe kanapki

6.Ulubiony smak lodów?
Mam wiele ulubionych smaków, ale bardziej wolę sorbety od zwykłych śmietankowych czy czekoladowych

Miłej środy !


15 komentarzy:

  1. Bulguru jescze nie miałam okazji próbować, ale buraki akurat ostatnio jadlam ;) a makaron że szpinakiem rzeczywiście jest najlepszy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale świetny kolorek ma ta kasza! *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny kolor ci wyszedł : )

    OdpowiedzUsuń
  4. bulgur... nie jadłam, ale chyba mam czego żałować. Kuszące dzisiejsze śniadanko ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jadłam buraczane brownie ale pieczone i było pyszne :)

    Gratuluję super oceny :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam buraczki :D Na słodko jeszcze nie próbowałam, muszę nadrobić zaległości.. :) Też uwielbiam szpinak z serem :D Nominowałam Cię do LBA :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten kolor jest idelany , tobie rowniez udanego dnia <3

    OdpowiedzUsuń
  8. zachwycam się tym kolorem! genialny Ci wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za odpowiedzi! ;*
    Piękny kolor śniadanka!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piona ja też uwielbiam sorbety! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolor mnie zachwyca :) Serek wiejski rządzi :D !

    OdpowiedzUsuń
  12. Pychotka <3 Cieszę się, że zasmakowało Ci to połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Naprawdę świetny kolorek ! :D Takiego połączenia nie jadłam, ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czeko burak, ten kolor zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki że tu zaglądasz i było by mi miło,jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz
Anonimie podaj swój nick lub imię, bo ja też się ujawniłam i ty zrób podobnie :)