poniedziałek, 24 lutego 2014

121. Szarlotka jakiej jeszcze nie jadłeś !

Każdy z was pewnie uwielbia te wspaniałe ciasto z wierzchu posypane chrupiącą kruszonką a w środku ukrywające pyszne i słodziutkie jabłuszka
Ja też je kocham tak samo jak sernik, ale  kiedy przeszłam na dietę bezglutenową zastanawiałam się jakby zrobić takie po którym nie będzie mnie bolał brzuch i nie będę miała innych dolegliwości
I wymyśliłam kruszonkę , która jest prosta w przygotowanie i może być nawet spożywana przez wegan czy wegetarian
A została zrobiona jedynie z płatków gryczanych , syropu z buraków cukrowych i PB
A jako owoce , dodałam wyciągnięte z czeluści zamrażalki morele i truskawy , nie zagraniczne tylko polskie <333





Crumble z płatków gryczanych z morelami i truskawkami


Przepis:
- 5 łyżek płatków gryczanych
- łyżka masła orzechowego
- 2 łyżki syropu z buraków cukrowych
- morele i truskawki



Płatki wymieszać w miseczce z syropem z buraków cukrowych i masłem orzechowym.
Do naczynka do zapiekania układam morele i truskawki. Na nie dodaję "kruszonkę " i piekę w piekarniku nagrzanym do 180 stopni przez 30 min





Zostałam nominowana przez Basię. Dziękuje :**






1. Najlepsza muzyka do gotowania ?

od rmf
2. Słodko czy wytrawnie? :)

słodko <33
3. Jakiego kraju kuchnię lubisz najbardziej ?

Azja 
4. Twoja ulubiona potrawa? 

Owsianka !
5. Największe niepowodzenie w kuchni ?

Omlet kaisserschmarren :(
6. Największy sukces w kuchni?

Ciasto drożdżowe <33
7. Czy jest coś nowego, co udało Ci się ostatnio ugotować, z czego jesteś dumna?
Bułeczki bezglutenowe <33
8. Czy spróbowałaś ostatnio coś nowego? Jeśli tak to co to było?
Placek z kaszy gryczanej <33
9. Czy jest jakiś składnik/potrawa, której już nigdy nie weźmiesz do ust?
Groch i fasola :/
10. Twój najlepszy sposób na poprawę nastroju?
Bieganie <33
11. Piosenka, której ostatnio często słuchasz
Lifesaver od Sunrise Aveneu <33















Ten weekend bardzo szybko zleciał. Był i odpoczynek i sport i nauka i przyjemności
Z naładowanym akumulatorami energii mogę rozpocząć kolejny tydzień nauki



Po południ będzie jeszcze jeden post.... ale nie zdradzę o czym   - to niespodzianka :D






Miłego poniedziałku :*

11 komentarzy:

  1. Szarlotka bez jabłek? Jak to tak? :D
    Też uwielbiam smaki azji no i czekam na popoludniowy post! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bezglutenowy wypiek! ^_^ Wygląda przeeepysznie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda pysznie... Ale jak dla mnie to owocowe crumble, żeby była szarlotka, muszą być jabłuszka no... :D I tak pewnie było smaczne, z jabłkami lub bez! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam owoce pod kruszonką!:D
    a Twoja kruszonka brzmi ciekawie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No nie jadłam, niestety. Wygląda pysznie. :)
    Czekam na niespodzianką popołudniową!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej, co z tym omletem nie tak? Ja właśnie chyba od 2 lat chcę go zrobić i ciągle nie mogę się zabrać, a teraz to już w ogóle wątpię czy go zrobię :P

    Wypiek cudowny. Też planuję crumble z masłem orzechowym :P
    I też słucham zawsze RMF w kuchni ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. No tak takiej jeszcze nie jadlam i bardzo załuję bo musialabyc cudowna <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale smacznie, uwielbiam takie przysmaki :)
    Nominowałaś mnie ostatnio do lba? Bo ja chyba zapomniałam odpowiedzieć :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Porwałabym Ci to crumble! :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki że tu zaglądasz i było by mi miło,jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz
Anonimie podaj swój nick lub imię, bo ja też się ujawniłam i ty zrób podobnie :)