niedziela, 23 lutego 2014

120. Pokaż obiad : Gryczane jabłkowe brownie z patelni

Brownie na śniadanie, brownie na obiad. Dziś potrzebuję dużej dawki kakao przed długotrwałą  nauką i treningiem
Dziś na obiad proponuje wam placek z kaszy gryczanej , który w formie placków widziałam kiedyś u Pam

U mnie małe zmiany po pierwsze jest jeden a nie kilka a po drugie próbuję nowego połączenia smakowego - jabłko i kakao . Można wam powiedzieć że to najlepszy wybór.
Zasmakowało mi bardziej niż cukiniowe czy awokadowe

Jak ma być słodko to na całego , więc na górę powędrował domowy dżem bez cukrowy z pomarańczy
Do picia obowiązkowo jak to u mnie bywa świeży soczek z marchewki , pomarańczy i grejpfruta






Placek z kaszy gryczanej a'la jabłkowe brownie z domowym bez cukrowym dżemem z pomarańczy i świeżym sokiem z marchewki , grejpfruta i pomarańczy



Przepis:
- 50 g kaszy gryczanej niepalonej
- szkl wody
- 2 łyżki mąki gryczanej
- jajko
- łyżka kakao
- jabłko starte na tarce
- 3 łyżki ricotty



Kaszę ugotować do gęstości następnie dodać pozostałe składniki i włożyć wszystkie składniki na noc do lodówki a rano upiec placek lub placuszki na dobrze rozgrzanej patelni teflonowej



Słoneczko świeci, jest przyjemna temperatura , dlatego wybywam na małą przebieżkę bo pierwsze pozimowe zawody już za 3 tygodnie !



Miłego popołudnia i wieczoru :*

8 komentarzy:

  1. Cieszę się, że moje placuchy mogły być inspiracją do takiego pysznego obiadku ;D
    Jabłko z kakao nie jadłam, ale jadłam z karobem i bardzo mi smakowało, więc sądzę, że na taką wersję też się skuszę :]
    Miłego biegania, pogoda na prawdę sprzyja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam nadzieję, dziękuję za wsparcie!
    ojej, musiał być wyborny ten placuszek!

    OdpowiedzUsuń
  3. pycha i to połaczenie jabłko i kakao jest bardzo trafione <3 Ten sok to idealne uupelnienie uwielbiam takie domowe soki pycha obiadek podsumowujac <3 !!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pycha! A ten dżem musi być rewelacyjny. No i soczek domowy - samo zdrowie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tez już chcę zacząć biegać :) Wiosna chyba już u nas zawitała- mam taką nadzieję! A obiadek pyszny, na słodko też czasem lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo smaczny obiad, choć ja wolę je jeść na wytrawnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też popieram słone obiady, ale na taki placek bym się skusiła.. czemu nie ;)
    + ogromny plus za ten dżemik bezcukrowy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda pysznie :) Jabłko i kakao świetnie się ze sobą komponują :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki że tu zaglądasz i było by mi miło,jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz
Anonimie podaj swój nick lub imię, bo ja też się ujawniłam i ty zrób podobnie :)