niedziela, 23 lutego 2014

119. Wspólna kakaowa jaglanka

Dzisiaj jem kolejne wspólne śniadanko. Tym razem z       karolą <3 .
Wspólnie ustaliłyśmy że będzie to jaglanka ,  że będzie kakaowa a ja dodałam żeby każda z nas dodała ulubione dodatki.
U mnie jest jaglanka a'la awokado brownie , bo do środka dodałam kochane awokado
A na wierzch równie pyszne dodatki , które jakoś tak pasowały do dzisiejszego połączenia
- pyszne czerwone truskawy
- fioletowe borówki amerykńskie
- pyszne ,zdrowe i chrupiące migdały
- zdrowa i słodka czekolada gorzka studencka



Myślę że przed nami jeszcze dużo takich wspólnych  śniadanek. A najbardziej cieszyłabym się ze śniadanka w realu <333






Kakaowa jaglanka a'la awokado brownie z truskawkami , borówkami amerykańskimi, czekoladą gorzką Studencką i migdałami



Zostałam nominowana przez Hanię i Ilonę. Dziękuje kochane <33



Pytania od Hanii



1. Śniadanie, które w najbliższym czasie zamierzasz zrobić to...?
sajgonki na słodko
2. Pierwsza osoba, która dowiedziała się o twoim blogu to...?
Babcia
3. Najlepsze dodatki do owsianki?
W zimę : Pomarańcza i krem speculoss
Wiosną i latem : Borówki, brzoskwinie ufo, morele. Truskawki, maliny, jeżyny , czareśnie
Jesienią : Śliwki , dynia , przyprawa korzenna, orzechy włoskie
4.  Jaki jest twój ulubiony owoc?
Ale że jeden .... ?
5.  Twój najlepszy prezent, który otrzymałaś to?
Podróż do Anglii <3
6. Pancakes czy naleśniki?
Znowu trudny wybór.
Na śniadanie raczej pancakes a na obiad naleśniki
7.  Jaki sklep odwiedzasz najczęściej?
Spożywczy - bio i Real
Sieciówki - Sinsay
8.  Wolisz jazdę na rowerze czy bieganie?
Ojj....
Chyba na te pytanie nie odpowiem bo to moje dwa ulubione sporty
9. W jakim miesiącu masz urodziny?
grudzień
10. Plany na dzisiejszy wieczór?
Nauka biologi <3



Pytania od Ilony

1) Gorzka, biała czy mleczna czekolada?
Gorzka z Linda lub Ritter Sport <33
2) Jakie jest Twoje najwcześniejsze wspomnienie z dzieciństwa?
Pierwsza przeprowadzka i odejście taty :(
3) Co jest, według Ciebie, najważniejsze w przyjaźni?
Szczerość prawdomówność i zaufanie do drugiej osoby
4) Jaka jest Twoja ulubiona piosenka?
Wszystkie piosenki od Sunrise Avenue <33
5) Były chłopak Twojej przyjaciółki zaprasza Cię na randkę. Co robisz w takiej sytuacji?
Odmawiam bo nie chcę zrobić jej przykrości i głupio by mi było gdyby nas razem zobaczyła
6) Czy masz jakieś dziwne nawyki?
Raczej nie mam
7) Czy masz ulubioną książkę kulinarną? Jeśli tak, to jaką?
Nie nie mam
8) Czy myślałaś o przejściu na wegetarianizm?
W sumie jestem na wegetarianizmie bo nie jem mięsa :)
9) W jakim innym kraju mogłabyś zamieszkać?
Anglia <33 lub  Francja <33
10) Jakie jest najdziwniejsze połączenie kulinarne, jakie widziałaś?
O jacie nie wiem :(
11) Czy jest jakaś potrawa, którą od dawna chcesz przygotować, ale masz jakieś obawy?
Clafoutis

Moja pytanka będą jutro

Dziś dodam przepis na obiadek ..... :D




Miłego niedzielnego poranku ! 

15 komentarzy:

  1. Dziękuje jeszcze raz za te wspólne śniadanko <3 Porywam twoją wersje i żałuję że nie mogła jej skosztować juz po samym opisie ślinka ciekanie do tego zdjęcie no nie <3 Juz nie mogę sie doczekać kolejnego twojego obiadowego pomysłu <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale wypasiona ta jaglanka. Tyle pysznych dodatków! Porywam! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem , co lepsze: samo śniadanie czy towarzystwo! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pysznie wygląda! :)
    dziękuję za odp! :**

    OdpowiedzUsuń
  5. Towarzystwo do śniadania sprawia, ze jest jescze smaczniejsze (a z takimi dodatkami nie mam wątpliwości ze i bez niego byłoby smaczne. Właśnie czekam aż Awokado mi dojrzeje).
    Sajgonki są przesmaczne, gorąco polecam z nadzieniem orzechowym. A biologia towarzyszy mi już teraz ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda świetnie, same pyszności w tej miseczce :D Dziękuję za odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie myślałaś żeby aska założyć? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Same wspaniałości :) Też uwielbiam czekolady Ritter Sport <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie bój się clafoutis! Ja długo zwlekałam, a później żałowałam, ze tak to odkładałam ;)

    Pyszne śniadanko sobie zafundowałyście ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. dzisiejsze połączenie w miseczce przebija wszystkie, które stworzyłaś dotychczas! pyszne! :)

    ps. Ja też Cię nominowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale pyszne wspólne ucztowanie! Tylko pozazdrościć ;D
    Czekam na obiad :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też nie lubię wybierać pomiędzy dwoma ulubionymi rzeczami.. Na wiele odpowiedziałbym bardzo podobnie :)
    A jaglanka pyszna i kusząca!

    OdpowiedzUsuń

Dzięki że tu zaglądasz i było by mi miło,jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz
Anonimie podaj swój nick lub imię, bo ja też się ujawniłam i ty zrób podobnie :)