sobota, 22 lutego 2014

117. Chałwa, gruszka i kleik ryżowy

Jest sobota , jest  mała rozpusta z samego ranka
Dziś nie miałam zbytnio  ochoty na śniadaniowe wypieki ale na miseczkę czegoś ciepłego
No i trzeba było wypróbować nowe smaki a mianowicie - kleik ryżowy
Jak na pierwszy raz na prawdę mi zasmakował i będą robić z nim różne kombinacje smakowe <33

A dziś moje ulubione połączenie - pysznej, słodziutkiej gruszki karmelizowanej w miodzie prosto z pasieki ze zdrowym masełkiem sezamowym

Czyli gruszka z chałwą <33





Chałwowy kleik ryżowy z gruszką karmelizowaną w miodzie

Lekkie desery bez piekarnika

Wczoraj próbowałam powrócić do pysznych smaków , czyli owsianki ale to był bardzo zły pomysł


Dolegliwości od razu powróciły , nie po jedzenie ale w trakcie :(
A zrobiłam taką pyszną wersję : KREM OWSIANY Z RICOTTĄ, MASEŁKIEM ORZECHOWYM I DOMOWYM MUSEM Z MARCHEWKI I JABŁKA  i nie dane mi był zjeść go całego i podarowałam go babci  :)
Więc dziś wyruszam na połów bezglutenowych płatków owsianych albo ktoś jakaś miła osóbka zrobi mi niespodziankę i przywiezie mi je prosto do domku ( hiiii )




A teraz pytanka od     Karoli . Dziękuje Kochana :****

1.Bez czego nie wyobrażasz sobie poranka ?
Bez zdrowego śniadanka <333
2.Jakie miejsce chciała byś bardzo odwiedzić ?
Paryż 
3.Wolisz posiedzieć w domu z kubkiem kakao/herbaty i dobrą książką , czy może raczej wyjść na miasto ?
Wyjść na miasto
4.Masło orzechowe vs Nutella ?
Pb <333
5.Ulubione święta 
Boże narodzenie <33
6.Czy od zawsze lubiłaś gotować ?
Nie nie , To zaczęło się chyba z 5 lat temu od kiedy zachorowałam ..... i chciałam zacząć zdrowo się odżywiać jak jakoś tak się zaczęło . Ale wiadomo od małego przypatrywałam się mamie i babci :D
7.Jest jakiś składnik , który zawsze , ale to zawsze jest u ciebie w kuchni ? 
Jaaaaaaabłko<33
8.Jesteś przesądna/y ?
Raczej nie 
9.Jaki sport jest twoim ulubionym ?
Ale dałaś pytanko... ale chyba jogging
10.Co przeważnie robisz gdy jesz śniadanie (oglądnie tv , komputer itp.) ?
Wrzucam posta na bloga :D
11.Za co cenisz innych ludzi ? 
Trochę tego jest .... Ale chyba za otwartość i szczerość 







A teraz moje pytanka



1. Danie którym powitasz nadchodzącą wiosnę
2. O formę dbasz , kiedy jest ciepło czy przez cały rok ?
3. Ulubiona słodycz na TŁUSTY CZWARTEK
4. Cecha która dominuje w twoim charakterze i cecha którą chciałbyś zmienić ?
5.Malujesz się czy wolisz naturalny wygląd ?
6.Jakie lubisz sklepy ( odzieżowe i spożywcze )
7.Jaki kolor dominuje w twojej szafie wiosną i  latem ?
8.Produkt , który pragniesz od dłuższego czasu kupić?
9.Ulubiona książka z czasów dzieciństwa
10.Siedzisz sobie w pokoju i nagle masz telefon że za chwilę ma przyjechać do ciebie koleżanka bo u niej nikogo w domu nie ma a jest bardzo głodna . Co zrobisz ?
11. Jakie filmy możesz oglądać na okrągło ?



Nominuję
Pam
Teenager
Natalie
Klaudię P
Wiktorię
Karolinę S
Karolę



Dziś po  południu pojawi się jeszcze jeden post :D



A teraz życzę wam miłego poranku !

17 komentarzy:

  1. Chałwy nie lubię, ale gruchę to bym ci porwała, oj porwała ;)
    7- zgadzam się! Jabłko zawsze musi być pod ręką!

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealnie <3 Dziękuję za odpowiedzi , zdecydowanie pb rządzi , a jak można mieć poranek bez śniadania? No nie da się :) ! Już się nie moge doczekać postu obiadowego :*

    OdpowiedzUsuń
  3. gruszka i chałwa to najlepsze połącznie wszechczasów!
    z tą alergią Ci współczuję, ale przynajmniej Babcia miała okazję spróbować czegoś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też muszę w końcu pokusić się na kleik ryżowy, hehe. U ciebie połączenie smaków wydaje się baaaaardzo kuszące :)

    OdpowiedzUsuń
  5. chałwa to nie mój smak, ale gruszka- oj tak! :) dziękuję za nominację, odpowiem jutro ;>

    OdpowiedzUsuń
  6. chałwa, jak ja dawno jej nie jadłam :(
    PS. Nominowałam Cię do LBA :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda świetnie :) Chyba w końcu kupię kleik ryżowy :) Nominowałam Cię do LBA :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pysznie c: tęskno za chałwą!

    OdpowiedzUsuń
  9. gruszki karmelizowane w miodzie....teraz będę o takich myśleć przez cały dzień! *-*

    OdpowiedzUsuń
  10. Gruszka z chałwą tu, gruszka z chałwą tam - wszyscy kuszą tym połączeniem, a ja chałwę w domu mam, ale gruszki brak. Będę w sklepie to się rozejrzę, bo muszę wreszcie spróbować. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O dziękuję za nominację :*
    Chałwa i gruszka- cudowne połączenie :)
    U mnie w kuchni też nie może zabraknąć jabłek. Never :P
    Trzeba było babci zrobić jakąś inną pyszność a owsiankę oddać mi.. ;P

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana dziękuję za nominację :**

    OdpowiedzUsuń
  13. Pyszny kleik! Te gruszki, mniaaam! A krem z ricotty musiał być wspaniały, jak znajdziesz bezglutenowe to można powtórzyć :) Są dużo zdrowsze, ale czego się dla nich nie zrobi... ;)

    Dziękuję za nominację! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda, że po tym przepysznym kremie dolegliwości wróciły :(
    Dzisiejsze śniadanko proste i pyszne, a no i dziękuję za nominację :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię kleik ryżowy, ale akurat za chałwą nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu nie ma chałwy tylko tahini dlatego kleik nazwałam chałwowy :)

      Usuń

Dzięki że tu zaglądasz i było by mi miło,jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz
Anonimie podaj swój nick lub imię, bo ja też się ujawniłam i ty zrób podobnie :)