czwartek, 20 lutego 2014

115. Egzotyczna surowa gryczanka

Dziś pyszne śniadanko , które miałam zamiar już dawno zrobić , więc dziś nadszedł dzień , by i u mnie zagościła kasza gryczana w wersji raw no i moich ulubionych smakach - czylii egzotycznie
Po pierwsze zagościł w niej kokos w trzech postaciach - woda kokosowa, świeży kokos a na wierzchu masełko kokosowe
No ale na kokosu się nie skończyło bo dodałam jeszcze banana i pyszną i słodziutką mandarynkę


A i zapomniałabym o dodatkach - borówki amerykańskie, truskawy, jogurt grecki i nerkowce <333





Surowa tropikalna gryczanka z borówkami, truskawkami, jogurtem greckim, masłem kokosowym i nerkowcami


inspiracja

Kokosowo


Przepis:
- 1/ 3 szkl kaszy gryczanej niepalonej
- szkl wody
- woda z kokosa
- 1/ 2 banan
- mandarynka
- świeży kokos


Przepis:
Kaszę zalać wodą i pozostawić na noc.Rano odsączyć i zmiksować z pozostałymi składnikami. Podawać z ulubionymi dodatkami :)




Jest lepiej, może nie od razu dolegliwości ustąpią, bo przecież nie od razu Rzym odkryto, ale nie mam już uczucia ciężkości
Ale walka do wyzdrowienia trochę potrwa, bo nasz kochany nfz każe mi zapłacić za usg i wizytę u gastrologa i to nie małe pieniądze a na wizytę musiałabym czekać do czerwca. Dziękuje bardzo, bo do tego czasu ja umarłabym z bólu !
Dobrze że jest jeszcze inne wyjście, czyli pójście jeszcze raz w piątek do lekarza po skierowanie na badania, bo tak mi kazała zrobić jeśli na wizytę czekałabym dłużej niż 2 tygodnie
Może tym razem wszystko już się wyjaśni :)



Dziś poproszę o porcję kciuków z racji spr z chemii ( bardzo, by się przydały ) :)



Miłego czwartku :*

14 komentarzy:

  1. Zdecydowanie najlepsza <3 Nominowałam cię do lba , pytania będą jutro <#

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda na to, że będę musiała spróbować takiej wersji kaszy gryczanej, bo brzmi ciekawie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowite jak się zgrałyśmy ;D
    W końcu z owsianką, czy plackami to nieciężko się zgrać,a le surowa gryczanka to nie jest coś co jada sie codziennie. I do tego truskawki, nerkowce, banan ;D Telepatia :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przepadam za smakiem kaszy gryczanej, ale może z takimi dodatkami jak u ciebie coś by się zmieniło? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym kremie nie czuć smaku kaszy gryczanej bo został przełamany bananem i kokosem :-)

      Usuń
  5. Kciuki mocno trzymam i mam nadzieję, że będzie dobrze :)
    A ta gryczanka cudna <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja dzisiaj uległam truskawką tak nimi ostatnio kusisz! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda cudownie, ja jakoś nie mogę się przekonać do kaszy na surowo. Jak u Ciebie dziś kolorowo i tyle dodatków :) I to jakich smacznych - kokos, truskawki, banan, borówki... Zazdroszczę tylu pyszności :D Trzymam za Ciebie kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  8. muszę koniecznie wypróbować kaszy gryczanej! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Druga surowa gryczanka, którą dziś widzę. Muszę wreszcie się zabrać za jej przyrządzenie!

    OdpowiedzUsuń
  10. jak poszła chemia?
    Ze skierowaniem dostaniesz się 6x szybciej :) idź, idź-ale jeśli masz coś z laktozą, albo jakimś innym uczuleniem pokarmowy gastrologia niestety tego nie wykryje :(

    Pyszne, bogato! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chemia poszła bardzo dobrze, bo kochana pani z chemii zamiast na nas patrzeć to robiła coś na laptopie a za to my mogliśmy ściągać :D
      Dziękuje za informację :**

      Usuń
  11. cudne to śniadanko! i jakie bogate! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki że tu zaglądasz i było by mi miło,jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz
Anonimie podaj swój nick lub imię, bo ja też się ujawniłam i ty zrób podobnie :)