środa, 19 lutego 2014

114. Pozytywna energia z samego rana

Tak dzięki wczorajszej wizycie mogę z pełnym uśmiechem na twarzy rozpocząć dzionek
W końcu ktoś mnie zrozumiał i znalazł sposób na moje dolegliwości
Kochana pani doktór może nie od razu zdała sobie sprawę jak bardzo się męczę, ale musiał upłynąć miesiąc ,żeby dała mi skierowanie na usg brzucha oraz do gastrologa
A związku z tym na moim blogu znów powrócą bezglutenowe dania
Po nich czuję się bardzo dobrze i nie boli mnie brzuch ani nie mam wzdęć czy uporczliwych gazów
Mam nadzieję że te dania też przypadną wam do gustu jak te z glutenem


Na miły powrót pyszna i pełna słoneczka miseczka kaszki kukurydzianej z żółciutkim mango.
Na górę też coś pysznego i wiosennego : słodziutkie truskawy i borówki i jeszcze coś w klimacie zimy - krem specullos i orzechy włoskie





Kaszka kukurydziana na waniliowym mleku sojowym z mango. Podana z truskawkami, borówkami amerykańskimi , kremem specullos i orzechami włoskimi


Miłego dzionka :*

20 komentarzy:

  1. Bardzoo mile wieści :) masz jesc tak żeby czuć się okej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bezglutenowe dania to z pewnością miła odmiana, coś nowego :)
    Zazdroszczę wszystkich trzech owoców dziś!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda świetnie, pysznie dodatki dzisiaj u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I u mnie dzisiaj kaszka kukurydziana ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. O, u mnie także mango :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ty tak dobierasz i łączysz te dodatki, ze gluten jest tu akurat najmniej ważnym składnikiem ;D

    Miłego dzionka :*

    OdpowiedzUsuń
  7. To już zaczynasz bez glutenu czy po badaniu? :)
    Mi tak samo odstawienie glutenu służy i to bardzo, ale poczekam cierpliwie na badania..
    Ile pysznych dodatków do kaszki *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. pysznie połączyłaś dwie cudowne pory roku: )

    OdpowiedzUsuń
  9. Truskawki - jak ja Ci zazdroszczę :) I do tego mango, tyle dobroci na raz :3

    OdpowiedzUsuń
  10. ja ci zazdroszczę tego kremu <3
    Dobrze, że lekarz w końcu zrozumiał problem! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. dobrze jest mieć postawioną diagnozę, nawet jak nie jest najweselsza. lepiej tak, niż nie wiedzieć i się męczyć.
    a poza tym Twoje bezglutenowe śniadania są tak smakowite, że można się obejść bez glutenu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. No, śniadanko pierwsza klasa :D
    A ja u gastrologa byłam wczoraj i już zrobili mi badanie na gluten. Teraz muszę czekać trzy tygodnie na wyniki ;P

    OdpowiedzUsuń
  13. Cieszę się że sprawa załatwiona i nie będzie problemów z brzuszkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Niam niam niam! :)
    Dobrze, że jest tyle alternatyw dla glutenu. Jedz bezglutenowo i czuj się dobrze, bo to najważniejsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Na szczęście nie miałam gastroskopi :)
    A do lekarza dziecięcego poszłam na fundusz (badanie też wpisał na fundusz) :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobrze, że widzisz pozytywy w odstawieniu glutenu. Bez niego też da się żyć :)

    OdpowiedzUsuń
  17. baaardzo bogato, baaardzo :) Dodatki owocków mnie zachwyciły :D

    OdpowiedzUsuń

Dzięki że tu zaglądasz i było by mi miło,jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz
Anonimie podaj swój nick lub imię, bo ja też się ujawniłam i ty zrób podobnie :)