poniedziałek, 17 lutego 2014

112. Wszystko co złe szybko do nas wraca

Tak wszystkie moje nieprzyjemne dolegliwości - ostre bóle brzucha, nieprzyjemne wzdęcia , gazy i na dodatek zaparcia - wszystko co związane z nietolerancją ( teraz chyba na 100 % ) glutenu wróciło do mnie jak bumerang. Czuję się jak balon , która zaraz ma pęknąć
Ale teraz ostatecznie powiedziałam sobie koniec z tym dziadostwem
Jutro idę do lekarza w sprawie lekarstw, które rzekomo miły mi pomóc i poprawić przemianę materii ale niestety zamiast tego jeszcze bardziej zwolniły i jeszcze dostałam skutki uboczne.
Nawet jeśli lekarka znowu wygłosi kazanie to ja w środę ostatecznie rozprawię się z glutenem i idę zrobić testy


Dziś i jutro śniadania będą jeszcze glutenowe a później to okaże się :)


Dziś jem chyba ostanie takie pyszne śniadanko ( oby nie,  jak co to będę musiała zdobyć te bezglutenowe płatki)- pieczoną owsiankę
Ta dzisiejsza jest zupełnie w innej wersji , bo wegańska
Ale jak zwykle utrzymana w ulubionym smakach :
- kokosowych za sprawą mleczka kokosowego
- jabłkowa
- z borówkami i dużą dawką czekolady



Czyli wyszła wegańska kokosowa szarlotka









Pieczona owsianka a'la kokosowa szarlotka na mleku kokosowym z jabłkiem , borówkami i gorzką czekoladą



Bazowałam na przepisie Futrzakowej

Przepis:
- 5 łyżek płatków owsianych
- 1/ szkl mleka kokosowego
- starte na drobnych oczkach jabłko

+ dowolne dodatki


Wszystkie składniki wymieszać ze sobą . Włożyć do naczynka do zapiekania i piec przez 30 min w temperaturze 180 stopniach

Kokosowo


Miłego poniedziałku:*

19 komentarzy:

  1. Pyszności jak zawsze trzymam kciuki będzie dobrze <3!

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki, aby udało Ci się wyleczyć tę dolegliwość! Nietolerancja glutenu musi być uciążliwa- myślę, że mnie ciężko było by znaleźć kasę na te wszystkie produkty 'gluten free'

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna! Współczuję nietolerancji.. będzie mi brakowało twoich ,, glutenowych sniadań''. Trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale gluten free mam nadzieję że też będę smaczne :-)

      Usuń
  4. Ja dzisiaj idę po skierowanie :) Zobaczymy jak to będzie.
    A dzisiejszy wypiek musiał smakować obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. szarlotka na śniadanie <3
    trzymam kciuki za jutrzejszą wizytę u lekarza!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana rób coś z tym jak najszybciej, zdrówko najważniejsze :*

    A dzisiejsze śniadanko wspaniałe.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurczę ,lekarze niektórzy nie powinni w ogóle mieć kontaktu z pacjentami :/
    Współczuję.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakbym czytała o sobie. Ja wywnioskowałam, że muszę unikać gruboziarnistych kasz i mąk. Natomiast bardzo dobrze toleruję pszenicę, a moja mama sama nie wie jakie testy zrobić bo zasugerowali jej bardzo szeroką gamę badań ;/
    Pyszne śniadanko <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Śniadanie przedstawia się bardzo pysznie :) A lekarze... szkoda na nich słów ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojejku. Współczuję tej dolegliwości. Ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło. Teraz będziesz mogła popróbować więcej rodzajów mąk i innych produktów bezglutenowych. Trzymaj się! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już trochę jestem zaopatrzona w produkty bez glutenu bp to nie pierwsze takie objawy u mnie , ale będę musiała znalezć tylko ukochane płatki owsiane :-)

      Usuń
  11. bardzo przyjemnie się prezentuje, pytanie jak w smaku :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyraznie czuc zapach kokosu i jest po prostu pyszna.
      Według mnie najlepsza wersja zdrowej szarlotki

      Usuń
  12. Kokosowa szarlotka brzmi fantastycznie! Uwielbiam pieczone owsianki :)
    Cóż, w takim razie życzę szybkiego powrotu do zdrowia! Mam nadzieję, że wyeliminowanie glutenu z diety wyjdzie Ci na zdrowie. Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Będzie dobrze! :)
    a śniadanko pyszniutkie! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja zawsze myślałam, że szarlotka jest jabłkowa, jak można być tak ograniczonym haha <3 Wypiek wygląda wspaniale ! Trzymaj sie cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń

Dzięki że tu zaglądasz i było by mi miło,jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz
Anonimie podaj swój nick lub imię, bo ja też się ujawniłam i ty zrób podobnie :)