niedziela, 16 lutego 2014

111. Pokaż obiad : Pizza na spodzie z kaszki owsianej


Kiedy widziałam pizzę na spodzie z kaszki kukurydzianej u  Klaudii  , wiedziałam że niedługo i u mnie zagości
No i jest ale zrobiona z kaszki owsianej. Do tego pyszne dodatki - brokuł, ser piórko, pomidor, papryka, cukinia , tuńczyk i cieciorka i mamy pyszny i leniwy obiad





Pizza na spodzie z kaszki owsianej 


Przepis:
- 1/ 2  szkl kaszki owsianej
- 1/ 2 szkl mleka
- 1/ 2  szkl wody
+ dowolne dodatki


Kaszkę ugotować do gęstości . Przelać do kwadratowego naczynia wyłożonego folię spożywczą i pozostawić na noc do wystygnięcia. Rano nagrzać piekarnik do 180 stopni. Kaszkę wyłożyć z naczynia i ułożyć na papierze do pieczenia. Piec przez 15 min . Po tym czasie dodać dodatki i piec przez kolejne 15 min. Smacznego :)


Piękna pogoda. Nie za zimno, nie za ciepło - idealna na niedzielną przebieżkę a później trzeba powrócić do nauki :D



Miłej niedzieli :*




12 komentarzy:

  1. jakie pyszne, warzywne cudeńko! *,*
    miłej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda przepysznie. A spód z kaszki to bardzo ciekawy pomysł. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mniam, wpraszam się na taki obiad :D

    OdpowiedzUsuń
  4. taką pizzę bym dziś zjadła!

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietny pomysl na zdrowa pizze kupuję <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Taka pizza to i mi pasuje :D
    Serek piórko- świetna nazwa dla serka, zachęcająca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak bardzo zachęca .
      Ten ser jest moim ulubionym i innego żółtego nie jem :D

      Usuń
  7. *batat jest słodki po upieczeniu, coś jak marchew/dynia :) osobiście bardzo polecam, bo jest przepyszny :P

    OdpowiedzUsuń
  8. W składnikach napisałaś mąka owsiana ;) Taki mały błędzik. A pizza musiała przepysznie smakować!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziewczyno jesteś genialna :D To pizza wyśmienita :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki że tu zaglądasz i było by mi miło,jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz
Anonimie podaj swój nick lub imię, bo ja też się ujawniłam i ty zrób podobnie :)