niedziela, 16 lutego 2014

110. Wspólne kluskowe śniadanko , muffina soczewicowa i gofrowa kolacja part 2

Jest niedziela i jest wspólne śniadanko z kochaną  Wiktorią <3 <3 <3   ,która wybrała kluseczki  kładzione a ja połączenie - banana z kokosem.  I wyszło bosko
Ja zrobiłam je z delikatnej i lubianej przez wszystkich kaszy manny <3  z akcentem owsianym przez dodanie mąki owsianej no i na pierwszym miejscu  WIÓRKI KOKOSOWE , MLEKO KOKOSOWE I BANAN <3 

Dziękuje kochana za ten cudny wspólny poranek <3 <3 <3








Bananowo - kokosowe kluseczki owsiane z kaszą manną na waniliowym mleku kokosowym


Przepis:
- 35 g mąki owsianej
- 15 g kaszy manny
- zblendowany banan
- łycha wiórek kokosowych
- jajko
- łyżka mleka kokosowego
- szkl mleka sojowego


Wszystkie składniki oprócz mleka sojowego wymieszać ze sobą, A mleko sojowe zagotować i kłaść łyżeczką kluseczki. Gotować przez 2 min .


Kokosowo

Wczoraj wieczorem miał być jeszcze jeden post, ale jakoś nie chciało mi się wieczorem pisać, bo musiałam użyć ręki przy pisaniu wypracowania na język polski


Ale pochwalę się wam moimi 2 posiłkami


Na początek deser który zachciał mi się po mocnym wybieganiu  - coś pysznego, zdrowego , pysznego i białkowego
Mam - Muffin soczewicowo - orzechowo - kokosowo - bananowy         





Przepis:
- 40 g soczewicy
- 2 łyżki mąki kukurydzianej
- łyżeczka masła orzechowego
- łyżka mleka kokosowego
- łyżka jogurtu greckiego
- 1/ 2 banan
- 2 białka
- 1/ 2 łyżeczki proszku do pieczenia i sody



Wszystkie składnik zmiksować , włożyć  do foremki do zapiekania i piec przez 25 min w 180 stopniach Celcjusza.


Olimpijskie gotowanie



Ale ja nie miałam na wczoraj dosyć pichcenia w kuchni i na kolację po raz drugi zrobiłam gofry ale w innej wersji, bo wegańskie z płatków orkiszowych i lawendy , po prostu bosko
i takie dodatki dołożyłam do nich 
- wędlina sojowa ze suszoną śliwką i serkiem piórko ( 3 %) <3
- z serkiem homogenizowanym Emilki <3





Przepis:
- 6 łyżek płatków orkiszowych
- 1/ 2 szkl mleka sojowego
- łyżka lawendy
- 2 łyżki mąki orkiszowej
- 1/ 2 łyżeczki proszku do pieczenia i sody


Płatki zalać mlekiem i odstawić na 2 h. Po tym czasie dodać resztę składników i piec w DOBRZE NAGRZANEJ I NATŁUSZCZONEJ gofrownicy do uzyskania chrupkości. 
Uwaga nie otwierać podczas pieczenia bo mogą się rozlecieć :)


A dziś niedziela. Trzeba zajrzeć do książek bo biologia i niemiecki czekają , żeby się je wyuczyć
Dziś po południu dodam wpis, bo będzie u mnie znów pyszny obiadek i będę chciała się z nim z wami podzielić :)

Miłego poranku !

11 komentarzy:

  1. same pyszności, ale dziś wygrywa ta pyszna muffina!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super śniadanko <3 Kupiłas mnie tym muffinem , a juz tymbardziej tak smacznymi kanapeczkami z gofrow i jakie dodatki mniam <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Same pyszności jadasz! A dzisiejsze śniadanko cudowne. Jak ja dawno nie jadłam kluseczek na mleku!

    OdpowiedzUsuń
  4. ale mi narobiłaś ochoty na te kluseczki!
    i te kanapeczki z gofrów! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. rozmyślałam wczoraj o kluskach kładzionych! dzisiaj z Wiktorią tak kusicie, będę musiała takie niedługo sobie sprezentować :)

    przyjemnej nauki ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kluseczki pierwsza klasa (◠△◠✿)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też lubię jeść lawendę! ;) Ja użyłam w granoli ;)
    Podziwiam muffina, ja po bieganiu mam ochotę tylko na wodę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szalejesz z pysznościami :D Muffin powalający :)
    Miłęj niedzieli :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale delikatne *.* Nie ma to jak wspólne śniadanka ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przeprowadzam się do Ciebie, pyszne posiłki <3

    OdpowiedzUsuń

Dzięki że tu zaglądasz i było by mi miło,jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz
Anonimie podaj swój nick lub imię, bo ja też się ujawniłam i ty zrób podobnie :)