piątek, 14 lutego 2014

107. Pancakes w dwóch osłonach na walentynkowe śniadanie

Czym mogą być walentynki bez słodkiego śniadania ?
Dlatego ja proponuje 2 pyszne sposoby na pancakes w dwóch różnych kształatach
Pierwszym pomysłem będę jaglano - kokosowe z truskaweczkami - czyli to co tygryski lubią najbardziej a walentynki bez słodyczy czerwoności nie istnieją na na te słodkie kwiatuszki ( tak miały wyglądać ale trochę się rozwaliły podczas pieczenia :D). I podałam je z pyszną jak chmurką ricottą i bananami karmelizowanymi w miodzie


A drugą propozycją będzie serce ( bo to symbol miłości i Walentynek ) owsiane a'la brownie z bananem , awokado i masłem orzechowym i karobem , bo to według mnie najlepsze połączenie smaków . A na wierz też musi być coś czerwonego - dżem 100 % truskawkowy i fioletowe kuleczki - borówki



No i mamy walentynkowe śniadanko







Pancakes walentynkowe
1): jaglano kokosowe z truskawkami , podane z ricottą i karmelizowanym w miodzie bananem
2): owsiane a'la brownie z karobem, awokado , masłem orzechowym i bananem podane z dżemem truskawkowym i borówkami


Słodkie Walentynki 2014

Love masło orzechowe edycja III

Olimpijskie gotowanie


Kokosowo




Przepis na jaglano - kokosowe placuszki z truskawkami
- 2 łyżki kaszy jaglanej
- 100 ml wody
- łyżka mąki kokosowej
- białko
- truskawki
- proszek do pieczenia


Kaszę jaglaną ugotować. Pozostawić do przestygnięcia , a następnie dodać pozostałe składniki . Piec na dobrze rozgrzanej patelni teflonowej



Przepis na placuszki owsiane a'la brownie


- 3 łyżki płatków owsianych
- gorąca woda do zalania płatków
- łyżka mąki owsianej
- białko
- proszek do pieczenia
- 1/ 4 banana
- łyżeczki karobu
- trochę awokado
- łyżeczka masła orzechowego


Płatki owsiane zalać wrzątkiem do ich wysokości i pozostawić do napęcznienia . Następnie dodać pozostałe składniki i piec na dobrze rozgrzanej patelni teflonowej



Dziękuje za wczorajsze kciuki. Wypracowanie nie było takiej najzgorsze , bo o miłości pozytywistycznej w Lalce i trzeba było odwołać się do innego dzieła literackiego ( ja wybrałam Romeo i Julia ) no i wyszły mi 4 strony A4 . Zobaczymy ci z tego będzie, bo zawsze mam bardzo dużo błędów


I tym sprawdzianem zakończyłam maraton sprawdzianów w tym tygodniu.
A na odstresowanie się po tych pełnych nauki dniach, po południu poszłam sobie pobiegać, bo była taka ładna pogoda że aż grzech było  z niej nie skorzystać . I było cudownie , bo bieganie to jedyna forma rozrywki , która potrafi mnie tak bardzo uszczęśliwić :)


A dziś tylko 6 lekcji no i mamy weekend. Będzie i bieganie i zakupy i odpoczynek i trochę nauki :D

Miłego piątku :*


13 komentarzy:

  1. biorę tego w kształcie serduszka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne kochane sniadanie , miłego weekendu <3

    OdpowiedzUsuń
  3. dogodziłaś sobie dzisiaj :)
    udanego weekendu w takim razie ci życzę, obyś wypoczęła!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że nie tylko ja dodałam nutę walentynkowości do śniadania :>

    OdpowiedzUsuń
  5. łaaa, po takim śniadanku chyba serce każdego zamieni się w ogromnego naleśnika, haha ; D

    OdpowiedzUsuń
  6. Może Cię zaskoczę ale moje śniadanie walentynkowe właśnie nie było słodkie, co nie znaczy, że nie pyszne :P

    Miłego piątku :*

    OdpowiedzUsuń
  7. U'lala ! Ja to bym chyba porwała te z bananami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne! Jedne i drugie i nie wiem, które bym wybrała! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. o proszę, najwidoczniej masz cichego wielbiciela moja droga! ; )

    OdpowiedzUsuń
  10. wyglądają przepysznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne śniadanie na walentynki. Połączenie smaków w tym śniadanie jest po prostu świetne! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Obydwie wersje kuszące, obydwie mają pyszne dodatki i składniki, nie wiedziałabym, które wybrać, więc najlepiej dwa! :)
    A miałam zapytać, wiesz już coś jak to u Ciebie z tym glutenem?

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne, walentynkowe śniadanie. i pełne zdrowia ;)
    też wybrałabym pewnie romeo i julia <3

    OdpowiedzUsuń

Dzięki że tu zaglądasz i było by mi miło,jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz
Anonimie podaj swój nick lub imię, bo ja też się ujawniłam i ty zrób podobnie :)