poniedziałek, 10 lutego 2014

103. Jest kokos, jest banan, Są kluseczki

O tak tego trzeba mi było po tak zwariowanym dniu.
Czegoś ciepłego, pysznego i słodkiego z pysznymi dodatkami i oczywiście  w moich ulubionych smakach
A co było na moim blogu tak dawno - KLUSECZKI TWAROGOWE - ulubione danie z dzieciństwa
Ale te kluseczki nie są z mąki pszennej z masełkiem i cukrem- są z mąki kokosowej i owsianej z pysznymi i słodziutkim bananem i wiórkami kokosowymi
Do tego jeszcze obowiązkowe dodatki - dziś na nowo zakupiony talerzyk wpadł krem karobowy z awokado, truskaweczki ,i dżemik truskawkowy






Kokosowo - owsiano - bananowo - twarogowe kluseczki kładzione z karobowym kremem z awokado, truskawkami i dżemem truskawkowym



Za pomysł ślicznie dziękuje teenager :*


Przepis:
- 200 g twarogu
- białko
- 2 łyżki mąki kokosowej
- 3 łyżki mąki owsianej
- łyżeczka wiórek kokosowych
- banan

Wszystkie składniki dokładnie ze sobą wymieszać. Włożyć na noc do lodówki. Rano kłaść na gotującą się wodę i gotować do wypłynięcia na wierzch. Podawać z ulubionymi dodatkami





Kokosowo


Wczorajszy dzień był oczywiście cudowny. Świetne zakupy, które mogę uznać za udane ( ciuchy oczywiście, Nowe Najeczki, dużo naczynek do kuchni , które kupił mi  dziadek i 0, 5 kg mąki kokosowej w Kuchniach Świata <3).
A obiadkiem też nie mogłam pogardzić - pyszna zapiekanka z fasoli i tofu wędzonego
( niestety zdjęcia nie zrobiłam :)). I nawet udało mi się przekonać dziadka do jedzonka wegetariańskiego
A po tak miło spędzonym dniu zaprosiłam dziadka na kawkę do Starbrucksa za to że poświęcił swój wolny czas dla mnie :)




No a dziś czas powrócić znowu do nauki. Na pierwszy ogień kochana chemii i spr z roztworów .
Myślę że będzie dobrze , bo uczyłam się całą sobotę i wczorajsze popołudnie.
Proszę trzymajcie za mnie kciuki :*



Miłego poniedziałku :*

19 komentarzy:

  1. Super , ze tak miło moglas spędzić czas , masz cudownego dziadka :) fajnie ze kupilas dużo świetntych rzeczy <3 kluseczki super porywam <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziadkowi musialo byc milo, ze potem tak mu sie odwdzieczylas :)
    A kluski to moze nie z dziecinstwa ulubione, ale bardzo lubiane przeze mnie sniadanie!

    OdpowiedzUsuń
  3. trzymam kciuki i dzięki za przyłączenie się do akcji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pokaż najacze ♡
    Smaki dzieciństwa w nieco zdrowszej wersji? Biorę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdyby mój dziadek żył na pewno też by mnie tak rozpieszczał,słabo go pamiętam, ale wiem jedno: bardzo mnie kochał. och...

    Śniadanko pyszne, zdrowa alternatywa babcinego obiadu, który musiała mi przygotowywać min. raz w tygodniu :P

    Miłego dzionka :*

    OdpowiedzUsuń
  6. powodzenia! :)
    dzisiaj u ciebie zapachniało latem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak zapachnialo, bo mam w domu 0, 5 kg truskawek :-)

      Usuń
  7. na pewno sobie poradzisz na chemii!
    a śniadanko sprawiłaś sobie epickie! ; )

    OdpowiedzUsuń
  8. Pyszne i śliczne! :)
    Dasz sobie radę, na pewno!

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzymam kciuki! Pyszne śniadanko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. W takim razie trzymam kciuki *
    Uda się !

    OdpowiedzUsuń
  11. kochany dziadek ;) fajnie tak, gdy jest na tyle sprawny, by spędzić cały dzień na zakupach.
    mąka kokosowa <3
    i te kluseczki. misz masz totalny, ale ja tak lubię!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziadziuś miesiąc temu skończył 65 lat :)

      Usuń
    2. Młodziutki dziadek :):) Takie chwile są bezcenne :) Nie dotrzymałam słowa i odwiedziłam dziś Twój blog :) REWELACYJNE kluski :D:D
      Dziś zaopatrzyłam się w mąkę kokosową :) Wszystko przez Ciebie :P

      Usuń
    3. Heh. I tak wiedzialam ze tu wpadniesz : D

      Usuń
  12. Jak zwykle bardzo pomysłowo i pysznie!
    Trzymam kciuki ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy takich nie widziałam. Wyglądają meeega smacznie. Czemu akurat teraz, gdy jestem na diecie?! No czemu?! ;)) Ślinka cieknie!

    OdpowiedzUsuń

Dzięki że tu zaglądasz i było by mi miło,jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz
Anonimie podaj swój nick lub imię, bo ja też się ujawniłam i ty zrób podobnie :)