niedziela, 9 lutego 2014

102. Poczwórnie truskawkowa, marchewkowa, migdałowa, kokosowa, podwójnie słoiczkowa gryczanko - owsianka

Po 2 dniach wypiekowych śniadań nadszedł czas na te słoiczkowe
Ale jak to ja, muszę wypróbować coś nowego . A tym czymś nowym jest połączenie kaszy gryczanej z pyszną owsianką. Kasza gryczana została mi się z obiadu, więc nie można jej zmarnować
Ale na pierwszy ogień mogę powiedzieć , że jest to boski duet <3
Ale nie mogło obejść się bez dodatków, dlatego dziś było ich parę
Po pierwsze owsianko - gryczankę ugotowałam na truskawkowym mleku sojowym z dodatkiem marchewki i truskawek.
A następnie tak przygotowane danie umieściłam w 2 słoiczkach - po maśle orzechowym ( domowym) i dżemiki truskawkowym ( też domowym)
Do porcji w słoiczku po masełku dodałam kawałki truskawek i mleczko kokosowe, a do porcji po dżemiku - płatki migdałowe

I niedzielne przed - wyjazdowe i leniwe śniadanko gotowe








Owsianka z kaszą gryczaną na sojowym truskawkowym mleku sojowym z marchewką i truskawkami . Podana w słoiczku po maśle orzechowym ( z mleczkiem kokosowym i truskawkami) i słoiczku po dżemie truskawkowym ( z płatkami migdałów)


Przepis:
- 3 łyżki płatków owsianych
- 3 łyżki ugotowanej kaszy gryczanej niepalonej ( moja ulubiona , ale można dodać paloną)
- szkl mleka sojowego ( u mnie truskawkowe)
- marchewka starta do grubych oczkach
- truskawki



Mleko zagotować, dodać do niego płatki owsiane i kaszę gryczaną i gotować do zgęstnienia. Pod koniec gotowania dodać marchewkę i truskawki i jeszcze chwilę podgotować. Podawać w miseczce lub słoiczku




Wczorajszy dzień był na prawdę cudowny
Rano byłam na zakupach jedzeniowych i kupiłam sobie trochę fajnych produktów







Otręby gryczane, płatki quinoa, mąka owsiana , mąka pełnoziarnista z firmy Basia, nasiona chia




Później był oczywiście pyszny obiadek , trochę nauki a po południu aż żal było mi siedzieć  w domu.
I w pięknych promykach słońca, w ciepełku poszłam sobie pobiegać . Było na prawdę super.
Oby taka pogoda utrzymała się jak najdłużej i żeby zima nie dała już o sobie znać


A dziś dalszy ciąg zakupowego szaleństwa, ale tym razem kupię sobie coś do ubrania i do kuchni, bo zamierzam opanować Galerię Katowicką ( a w niej Bershkę, Home & You, Kuchnie Świata, Zarę, Pull and Bear, Stradivarius, Dukę, Sinsay , Feel the Chill, Vans , Starbrucks H & M), później pyszny obiadek w Złotym Ośle i ostatnie miejsce do opanowania - Ikea


A w , w jakich sieciówkach najchętniej robicie zakupy ?




No i nie pozostało mi nic więcej jak życzyć wam pięknie udanej niedzieli :*

13 komentarzy:

  1. No, no! Już od samego rana takie pyszności, że aż ślinka cieknie! :)

    Widzę, że lubimy podobne sklepy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam twoje sniadanie dziś jest meega pyszne i pomysłowe *.* super zakupy zrobilas :) ! Lecę się odkupić w kolejnych sklepach :) !

    OdpowiedzUsuń
  3. o mamo, ależ cudowny miałaś dzień. Ikeę kocham i uwielbiam a chia zazdroszczę troche :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ze słoiczka najlepsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czyli zgrałyśmy się nie tylko z kaszą na śniadanie, ale jeszcze z planami na dziś :D

    Słoiczki wspaniale wypchane, ze nawet ja bym się dała przekonać do jedzenia ze słoika (chociaż lepiej z ładnej miseczki z Home&You). Truskawki, migdały, kokos <3

    Miłej niedzieli :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Też gustuję w podobnych sklepach ;)
    A to pyszne śniadanko musiało dać Ci kopa energii przed tak ciężkim, ale przyjemnym dniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. haha, mąka Basia <3

    tyle smaków w jednej owsiance - uwielbiam! :)

    a ja nigdy nie zwracam uwagi na markę, zazwyczaj snuję się po wszystkich możliwych sklepach aż wypatrzę coś, co mi się spodoba :) udanych zakupów!

    OdpowiedzUsuń
  8. kolekcje Zary są cudowne! ; )
    ja także dziś postawiłam na śniadanko w słoiczku po maśle orzechowym, cóż za zbieg okoliczności. ; D

    OdpowiedzUsuń
  9. Gryczanko-owsianka, super pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Źle doczytałam i źle napisałam hehe ;)
      Co za full dodatków !
      Ja nie mam ulubionego sklepu odzieżowego :)

      Usuń
  11. ja mam we Wrocławiu parę nie-sieciowych skepów z niepowtarzalnymi ubraniami i tam lubie chodzić najbardziej. a z sieciówek czasem upoluję coś w h&mie. no i kocham ikeę, szczgólnie teraz, kiedy urządzam mieszkanie ;)
    śniadanie wspaniałe! pokombinowane tak jak lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szalejesz na śniadanie, szalejesz na zakupach ale z Ciebie szalona dziewczyna :) Jak zwykle ciekawe połączenia smakowe :) Nie wiedziałam, że "Basia" posiada w swoim asortymencie mąkę pełnoziarnistą :) Jeszcze nie wiedziałam :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki że tu zaglądasz i było by mi miło,jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz
Anonimie podaj swój nick lub imię, bo ja też się ujawniłam i ty zrób podobnie :)