czwartek, 30 stycznia 2014

92. Gryczotto jakiego jeszcze nie jadłeś + Jaglany sernik z gofrownicy

Dziś postanowiłam na śniadanie z lodówki bo  zaraz wychodzę na badania . Ale niestety nie wiem czy to będą mi wykrywać nietolerancję glutenu, bo doktorek powiedział że to badanie nie jest refundowane.
Hmmm, zobaczę ile będzie kosztować .....


No a teraz te wyczekiwane śniadanie , które zjem od razu po przyjściu do domu
Każdy z was pewnie nie raz jadł kaszę gryczaną na obiadek .
A czy jedliście na śniadanie i to niepaloną . Jeśli nie to koniecznie wypróbujcie.
Kasza gryczana niepalona jest 100 razy lepsza od tej zwykłej   :d
Na  jak wersja śniadaniowa to tylko na słodko
Dziś postanowiłam zrobić babeczkę z kaszy gryczanej a'la awokado brownie z lodówki
U mnie zawsze śniadania z lodówki są nadziane czymś pysznym .
Dziś postanowiłam na różowiutkie malinki.

I koniecznie musiałam czymś przystroić tą słodką babeczkę .
A padło na słodki, czekoladowy krem , nasz ulubiony - Nutellę, którą zobaczyłam po przyjściu do domu .
Babcia zawsze wie , czym mnie uszczęśliwić *_*
I jeszcze podprażone migdały, truskaweczki, banan , borówki amerykańskie i jogurt truskawkowo - poziomkowy słodzony stewią i jestem w niebie :D





Lodówkowa babeczka z kaszy gryczanej niepalone a'la awokado brownie nadziany malinami podany z truskawkami, borówkami amerykańskimi, bananem, nutellą i podprażonymi płatkami migdałów


Przepis:
- 6 łyżek kaszy gryczanej niepalonej
- szkl mleka sojowego
- awokado
- łyżka karobu
- maliny


Kaszę gryczaną ugotować do gęstości na mleku . Pod koniec gotowania dodać zblendowane awokado i karob.
Część ugotowanej kaszy przełożyć do foremki wyłożonej folią spożywczą. Następnie dodać maliny i pozostałą kaszę. Pozostawić do ostygnięcia i włożyć na noc do lodówki. Podawać z ulubionymi dodatkami :)




Wczoraj na kolację zrobiłam sobie pyszne goferki  sernikowe z przepisu        natalia.190  . Dziękuje :*
Moja wersja różni się tylko mąką , bo dodałam jaglaną
No i musiały być jeszcze pyszne dodatki
1 gofr - makowym serkiem i wiśniami
2 gofr z gorącym sosem z malin



Przepis:


- 100 g zwartego zmielonego twarogu w kostce
- 40 g mąki jaglanej
- 40 ml mleka ( u mnie bez laktozy )
- szczypta sody i soli

Wszystkie składnik ze sobą wymieszać. I piec do chrupkości w dobrze nagrzanej i wysmarowanej oliwą gofrownicą

Na prawdę polecam zrobić te gofry, bo podczas pieczenia czuć idealny zapach sernika. Po prostu bosko *_*






Miłego czwartku

13 komentarzy:

  1. Masz rację kaszy tak nie jadłam ale konieczne spróbuje :*

    OdpowiedzUsuń
  2. cieszę się że gofry smakowały. Zapach rzeczywiście sernikowy mają.
    Uwielbiam gryczaną!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gofry <33

    Kaszę gryczaną, niepaloną jadłam na śniadanko, ale na ciepło. Z serkiem wiejskim. Mniam :D

    I widzę usterkę: ,,Kasza gryczana niepalona jest 100 razy lepsza od tej niepalonej :d "

    OdpowiedzUsuń
  4. Jedno i drugi danie wygląda przepysznie... Ciężko byłoby mi się zdecydować na jedno z nich... ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. zaintrygowałaś mnie tą kaszą! musiała być przepyszna

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurczę ile pyszności ! Aż nie wiadomo na co patrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pyszne, pomysłowe śniadanko i cudna kolacja <3
    Zrób mi taką babeczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też lubię niepaloną, ale ta palona też jest pyszna :) W ogóle lubię wszystkie kasze. Taka babeczka musiała świetnie smakować. A gofry mistrzowskie, z pewnością takich spróbuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje kolacje zawsze podobają mi się najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. tymi Twoimi przepisami kolacyjnymi chyba się zacznę inspirować, gdyż już brakuje mi pomysłów, ciągle jem tylko kanapki, monotonne się to stało. ; D

    OdpowiedzUsuń
  11. Proszę nie pokazywać gofrów, dopóki nie będę miała możliwości ich zrobienia : ) Sernikowe, cudownie. A babeczka oczywiście też fajna

    OdpowiedzUsuń

Dzięki że tu zaglądasz i było by mi miło,jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz
Anonimie podaj swój nick lub imię, bo ja też się ujawniłam i ty zrób podobnie :)