poniedziałek, 27 stycznia 2014

89. Kokosowo orzechowo bananowe serduszka z patelni

Wczoraj , kiedy byłam w Biedronce zauważyłam piękne foremki silikonowe do pieczenia placuszków w 3 kształtach - serce, gwiazda a trzeciego dokładnie nie umiem rozpoznać. Nie mogłabym wyjść i ich nie kupić.
Dlatego dziś testuję pierwszą z nich - serduszko.
Moje dzisiejsze placuszki wyszły w smaku bo prostu boskie i pierwsze takie gęste i puszyste.
Jako produkt mączny królują w nich mąka kokosowa i orzechowa.
Dla mnie kokos czy orzechy bez banana po prostu nie istnieją . Dlatego nie mogło w placuszkach zabraknąć tego słodkiego owocu.
Ale dziś po raz pierwszy mleko w placuszkach zastąpiłam serkiem homogenizowanym i to on nadał im takiej fajnej konsystencji :)
Ale to nie koniec pyszności bo jeszcze oblałam je pysznym jogurtem waniliowym a na górze wylądowały obowiązkowo posiekane nerkowce i pistacje.
I jeszcze gorący sos ze świeżych truskawek, które dostałam przed chwilą od babci, która pojechała po nie specjalnie do kauflandu ( 0, 5 kg za 3, 49, )






Kokosowo orzechowe pancakes na serku homogenizowanym  z bananem , podane z jogurtem waniliowym , posiekanymi nerkowcami i pistacjami oraz gorącym sosem truskawkowym

Przepis:
- 150 g serka homogenizowanego
- 15 g mąki kokosowej
- 10 g mąki z orzechów włoskich
- łyżeczka cynamonu
- jajko
- syrop pierniczkowy i aromat waniliowy
- pokrojony w kostkę banan
- 1/ 2 łyżeczki proszku do pieczenia

Wszystkie składniki wymieszać ze sobą i pozostawić na noc w lodówce. Rano smażyć pancakes na dobrze rozgrzanej patelni teflonowej. Podawać z ulubionymi dodatkami



Dziś rozpoczyna się TYDZIEŃ AMERYKAŃSKI W LIDLU  i chyba każdy z was już wie , jaki sklep odwiedzić . Ja też szybciutko jem śniadanko i pędzę przed pracą zrobić zapasik masełka orzechowego , bo z lidlu jest najlepsze <3


Mam nadzieję , że dzisiaj nie będzie już takiego wielkiego mrozu, bo moje stópki i palce u rąk już tego chyba nie wytrzymają :(

No i tylko tylko jeszcze tydzień ferii. Mam nadzieję że spędzę go pracowicie ( kolejne monety w portfelu ), posmakuję czegoś nowego i w weekend pojadę na zakupy do IKEI , Galerii Katowickiej i zjem pyszny obiadek w Złotym Ośle <3

I że za tydzień znów szkoła ? No niestety :(


No to miłego poniedziałku



20 komentarzy:

  1. Może się skuszę ne te foremki...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe co to za foremka ta trzecia :P

    Ten sosik z truskawek brzmi fantastycznie w środku zimy :D

    Miłego dnia :*

    OdpowiedzUsuń
  3. też tak mam, że jak widzę coś ,,do kuchni" to chociaż bym miała pusto w portfelu- wezmę!
    jeszcze CAŁY TYDZIEŃ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. U Ciebie jak zwykle przepysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak przykryłaś te placuszki, że kształt ledwo dostrzegam. ;)
    Do Lidla jadę jutro, na pocieszenie po egzaminie i kolokwium. Ale się obkupię!

    OdpowiedzUsuń
  6. zastanawiam się z iloma słoikami masła wyjdę jutro z tego sklepu.... :)
    kradnę placuszki! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Że masło z Lidla jest najlepsze to się nie zgodzę - wolę Skippy , z M&S albo Sun Pat - no ale to Twoja opinia .
    Urocze te placuszki !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skipy M&S nie jadłam bo nie ma takich u mnie .
      Z ,lidla , rosmanna , sante i domowe <3 dla mnie są najlepsze :)

      Usuń
  8. Ślicznie! Daj trochę mąki kokosowej, plis:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Placki z 25g mąki? Szalejesz...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może po prostu miałam ochotę na 2 grubiutkie placki a nie całą górkę ?

      Usuń
  10. a ja tam w lidlu nakupowałam sprzęty do kuchni, bo po remoncie wymieniam prawie wszystko ;) ale oczywicie parę mało zdrowych, ale pysznych rzeczy wylądowało w koszyku ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ooo a ja nie widziałam nic w biedronce takiego :<

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeśli chodzi o nowe tło na moim blogu, to po prostu godzinka szukania w google grafika :D Znalazłam odpowiedni wzór i wstawiłam jako obraz tła :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdecydowanie ricotta buns to najlepszy ricottowy wybór, próbuj, na pewno nie pożałujesz :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Kokos i orzechy, pysznie!

    OdpowiedzUsuń
  15. O rety! poproszę takie śniadanie! Tyle dobroci na jednym talerzu :-))
    A do Lidla wybieram się jutro. Dzisiaj mnie zasypało...

    OdpowiedzUsuń
  16. Pyszności pod każdym względem u ciebie ( jak zawsze z resztą <3 ) ; *

    OdpowiedzUsuń

Dzięki że tu zaglądasz i było by mi miło,jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz
Anonimie podaj swój nick lub imię, bo ja też się ujawniłam i ty zrób podobnie :)