wtorek, 21 stycznia 2014

83. Omlet kokosowy ze słodkimi dodatkami , ryżowo - amarantusowa kolacje i kolejne domowe pyszności

Kiedy kupiłam mąkę kokosową  od razu wiedziałam że pierwszym daniem , które zrobię z jej udziałem będzie biszkoptowy omlet kokosowy z przepisu Ash :*, bo ona jest królową bezglutenowych dań
Ten omlet to po prostu cudo, jeżeli jeszcze go nie robiliście , to najwyższy czas to zrobić. On smakuje jak kokosanka z patelni po prostu bosko :* A do przygotowania tego omletu użyłam jaj od kur zielononóżek z fermy mojego dziadka

I jeszcze musiałam dodać coś od siebie . A to mogły być tylko dodatki . Dziś przypadło na pyszny kremowy serek z cynamonem na którego położyłam kiwi i mandarynki oraz pyszną domową i zdrową nutellę ze świeżymi truskaweczkami ( TAK , ŚWIEŻE ZA 2, 50 ZA 250 G) i bananem . A całość obsypałam poppingiem z aramantusa






Biszkoptowy kokosowy omlet z kremowym cynamonowym serkiem kiwi i mandarynkami oraz domową nutellą truskaweczkami, bananem i poppingiem z aramantusa




Wczorajszy dzień to jakaś kompletna porażka . Nie chodzi tu o pracę , bo nawet mi się spodobała i nawet  zaprzyjaźniłam się już z panią ze sekretariatu , ale o tą pieprzoną pogode.
Bo to dzięki niej musiałam skończyć pracę już po 1h, a miały być tak pięknie ( 42 zł za cały dzień , a było tylko 12 zł ).
Jak zaczęłam chodzić było jeszcze ok , ale po 0, 5 h zaczęło tak mocno podać , że nie tylko ulotki były przemoczone ale i jeszcze ja.
Ale przemiła pani ze sekretariatu była tak miła że kazała mi wrócić na górę, wypić gorącą kawkę z mleczkiem i poczekać godzinę w ciepełku , później zapłaciła mi za siedzenie i wypuściła do  domu

Ale dzięki wczorajszemu wyjazdowi obczaiłam nowy sklep bio i nie uwierzycie co tam znalazłam ?
BEZGLUTENOWE PŁATKI OWSIANE I PYSZNE MUSLI KOLUMBA , które muszę za parę dni kupić koniecznie !

A na poprawę humoru zrobiłam sobie wczoraj pyszny domowy krem pierniczkowy i syrop pierniczkowy  z przepisu     Wiktorii        . Dziękuję kochana. To wszystko jest boskie :*






A na kolację wyczarowałam sobie bezglutenowe serniczki z patelni, bo już chodziły za mną od paru tygodni a może i miesięcy ?





Bezglutenowe  karobowo - korzenno - amarantusowo - ryżowe serniczki z patelni  nadziane jagodami gooji z domowym kremem i syropem  pierniczkowym, miodem nawłociowym, syropem z agawy , domową czeko śliwką i domowym dzemem morelowym

Przepis:
- 200 g twarogu
- białko jajka
- łyżka karobu i przyprawy korzennej
- 1, 5 łyżki poppingu z aramantusa
- 2 łyżki mąki z ryżu brązowego
- jagody goja do nadziania serniczków

Wszystkie składniki ze sobą połączyć.Z masy uformować kulki do których dodać jagody gojji. Nałożyć na dobrze rozgrzaną teflonową patelnię i spłaszczyć. Podawać z ulubionymi dodatkami


Mam nadzieję , że dzisiejszy dzień będzie lepszy od wczorajszego ....
A dziś wybieram się do lekarza po skierowania na badanie , które pomoże mi wykryć czy mam celiakę  :)


Miłego wtorku :)





15 komentarzy:

  1. Pyszne , mam nadzieję , ze wszystko będzie dobrze <3 szkoda z tymi ulotkami :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety nie wypaliło bo leje jak z cebra i musiałam zostać w domu :(

      Usuń
  2. Marzy mi się mąka kokosowa... Chyba będę musiała zrobić zakupy internetowe, bo już mam masę produktów na liście.
    Wygląda to pysznie! :) A serniczki z patelni też od jakiegoś czasu za mną chodzą, ale jeszcze trochę poczekają, jeszcze na nie czas nie przyszedł... ;)
    I znowu te pyszne kremy, syropy - kusisz! Szkoda, że z ulotkami tak wyszło, ale dobrze, że się nie przeziębiłaś!
    Kury zielononóżki <3

    OdpowiedzUsuń
  3. oho, omlet na bogato! :)
    i tak tegoroczna zima dość łagodna, lada dzień przyjdzie wiosna, zobaczysz!

    OdpowiedzUsuń
  4. dobrze, że są jeszcze takie miłe sekretarki ;)
    omlet i serniczki idealne, a nawet bardziej ciągnie mnie w stronę tych placuszków. mniam!
    a mąkę kasztanową dorwałam w Kuchniach Świata.

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedziałam na Twoje pytania :D Syrop piernikowy...zabieram :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Porywam te łakocie !
    No cóż wczoraj pogoda nam nie dopisała ...

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, że jesteś zadowolona z przepisów <3
    Jejku , jaki codowny omlet! Zrobię sobie też chyba jakiś na kolację ;)
    Szkoda, że przez pogodę nie wypaliły Twoje plany :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zwykle kusisz pysznościami ;D
    U mnie też dziś bezglutenowo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ho ho, same pyszności zajadasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O jak pysznie! Omlet podany wyśmienicie :)
    A ja szukałam płatków bezglutenowych i nie znalazłam nigdzie w sklepie :< Ale poczekam jeszcze, póki co trzeba zrobić badania!

    OdpowiedzUsuń
  11. jaki omlet *.* różności :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ile pyszności!
    Te serniczki i ten omlet- pycha :D
    Cały czas czaję się na mąkę kokosową, ale nigdzie nie mogę jej dostać...

    Zima nie sprzyja takiej pracy to fakt.

    OdpowiedzUsuń
  13. To musli jest przesmaczne! Skradlo moje serducho a omlet kokosowy to moje ulubione sniadanie:)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki że tu zaglądasz i było by mi miło,jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz
Anonimie podaj swój nick lub imię, bo ja też się ujawniłam i ty zrób podobnie :)