poniedziałek, 20 stycznia 2014

82. Gęsty,podwójnie waniliowy, podwójnie ryżowy pudding + 3 pyszne domowe i zdrowe słodkości

Dawno nie było u mnie nic ciepłego na śniadanie . Dzisiejsze marzyło mi się od dawno , kiedy zobaczyłam różnorakie ryżu na mleku u .
No i dziś u mnie pudding ryżowy z ryżu pełnoziarnistego.Ale w tym daniu to nie ostatni produkt ryżowy, bo ryż ugotowałam na waniliowym mleku ryżowym. No i jest podwójnie ryżowy .
Ale jak napisałam jest i podwójnie waniliowy - a to za sprawą dodanego bezglutenowego budyniu waniliowego, który o dziwo jest tańszy od tych zwykłych budyniów - kosztuje jedynie 60 gr.
I ma być jeszcze gęsty - więc dodałam do środku startą cukinię i jabłko bo właśnie dodanie warzyw czy owoców sprawia taki efekt
Ale u mnie zawsze muszą być jeszcze inne dodatki . A tych w tym śniadaniu jest bardzo dużo
Na wierzchu wylądowała domowa i zdrowa nutella z przepisu od natalii  :*. domowe masło z orzechów laskowych , domowy krem chałwowy z przepisu od Karoliny  :* , ricotta i kulki fioletowego winogrona




Gęsty waniliowy ryż pełnoziarnisty na waniliowym mleku ryżowym z bezglutenowym budyniem waniliowym, cukinią i jabłkiem.Podany z domową nutellą, ricottą, winogronami, domowym kremem chałwowym, domowym masłem  z orzechów laskowych



Wczoraj zrobiłam trzy pyszne i zdrowe kremy do smarowania lub jako dodatek do miseczkowych śniadań






Domowe masło z orzechów laskowych i  Domowy krem chałwowy

Domowa nutella





A dziś początek pierwszego tygodnia ferii a dla mnie to również pierwszy dzień nowej pracy.
Jestem ciekawa czy sobie poradzę i czy wytrwam chodzenie 6 h z ulotkami. W wakacje już podjęłam podobną pracę, ale chodziłam tylko 3 h . Myślę, że będzie dobrze .
Proszę o wasze kciuki dzisiaj . Bardzo mi pomogą, bo muszę dobrze wypaść przed pracodawcą

W związku z tym że podejmę pracę nie będę miała zbyt dużo wolnego czasu, bo wychodzę z domu przed 8 żeby zdążyć na autobus a wrócę dopiero po 16
Wasze posty , te które dodacie rano postaram się zobaczyć i skomentować a pozostałe dopiero po południu :)

Miłego poniedziałku



14 komentarzy:

  1. Udanego dnia , mam nadzieję ze mimo wszystko trochę odpoczniesz w te ferie :) takie śniadania pełne wszystkiego to jq lubię najbardziej i te smarowidelka niebo <3

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię te domowe słoiczkowe wyroby. pewność składu to coś, co sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. same pyszności dzisiaj u ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Porywam ten chałwowy krem ! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jezusie ale dałaś z tą wanilią, podziel się! Same pyszności!!! I taka różnorodność, pycha!!! Zazdroszczę siły na eksperymenty, ja jestem dzisiaj leniem :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejne pyszne kremy :) Widzę, że ty w kuchni się nie nudzisz :) Udanej pracy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny, pyszny! Kolejna osoba robi mi ochotę na winogrona! ;)
    Gdybym miała wybrać jeden z tych trzech kremów to... nie wiedziałabym który! Wszystkie tak apetycznie się zapowiadają. Podziel się! :D
    Pewnie gorzej niż w wakacje będzie, bo zimno i nieprzyjemnie. Ale jestem pewna, że dałaś radę!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śniadanko idealne. Uwielbiam ryżowe puddingi. A Twój w takim zdrowym i pysznym wydaniu ;)
    Posmakowało Ci masło chałwowe? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. masło chałwowe <3 urzekło mnie!
    powodzenia w pracy! ale znajdź też czas na odpoczynek ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Boskie są te Twoje kombinacje <3
    Cóż, gratuluję pracy, ale nie zazdroszczę Ci, biorąc pod uwagę pogodę! ( nie wiem jak u Ciebie, ale u mnie lód jest wszędzie-wracajac ze szkoły musiałam trzymać się budynków żeby nie upaść... )

    OdpowiedzUsuń
  11. marzy mi się taki ryż, mniam :) i kremy niesamowite! suszone morele kupiłam w tesco :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O to życzę wytrwałości w pracy :) Zwłaszcza zimą chodzenie z ulotkami nie należy do najprostszych wyzwań ;]

    W miseczce pełno pyszności, dawno nie jadłam ryżu na słodko, a taka zdrowa i rozmaita wersja bardzo mi odpowiada :D

    I te smarowidła... <3 Gdybym tylko miała sprawny blender w domku...

    OdpowiedzUsuń

Dzięki że tu zaglądasz i było by mi miło,jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz
Anonimie podaj swój nick lub imię, bo ja też się ujawniłam i ty zrób podobnie :)