poniedziałek, 6 stycznia 2014

69. Malinowo - śliwkowa babeczka reese's w miseczce

Bardzo chciałbym spróbować babeczek reese's ale nie mam nikogo z rodziny w Anglii i USA i w mojej okolicy nie mogę ich nigdzie kupić. Dlatego postanowiłam odtworzyć sobie ich smak w miseczce pysznej owsianki. Ale wczoraj, kiedy przeglądałam swoją zamrażalkę znalazłam w niej moje ukochane maliny i śliwki węgierki, które czekały , by je wykorzystać do jakiegoś pysznego dania. No i wtedy wpadłam na pomysł, by połączyć czekoladkę reese's, pieczoną owsiankę i pyszne malinki i śliwki . I tak powstałam pieczona owsianka a'la malinowo - śliwkowa babeczka reese's



Pieczona owsianka a'la malinowa babeczka reese's z śliwkami węgierkami

Przepis:
- 60 g płatków owsianych
- szkl mullermilku waniliowego
- łyżka masła orzechowego
- łyżeczka karobu
- maliny i śliwki ( u mnie węgierki)

Płatki owsiane ugotować na mleku waniliowym do gęstości. Następnie dodać do nich karob i maliny. Poczekać aż maliny się rozgniotą.Przełożyć połowę owsianki do naczynia do zapiekania, dodać masło orzechowe i przykryć pozostałą częścią owsianki. Na górze owsianki ułożyć śliwki. Piec w piekarniku przez 30 min w temp. 180 stopni Celcjusza.

No i koniec długiego weekendu i czas powrócić do szarej szkolnej rzeczywistości. Mam nadzieję że wytrzymam jakoś te 4 dni , bo w następnym tygodniu w moim liceum są próbne matury i przez 3 dni będę mieć albo na 10: 55 lub 9:50 , przynajmniej później będzie tylko piątek i 2  - tygodniowe lenistwo.

A dziś tylko 5 lekcji ( 2 biologie, religia , 2 chemie), dam rade.


Ostatniego czasu stałam się chyba molem książkowym. Muszę iść dziś wypożyczyć kolejne książki, bo nie mam co robić wieczorem. Ale czytam tylko książki moich ulubionych pisarzy - Aghaty Christie i Stephena Kinga. Po lekturę chyba tym razem nie sięgnę , bo nie przyciąga mnie a jest bardzo długa . Tą książką jest Zbrodnia i Kara.
A wy macie jakiś ulubionych autorów książek ?

Miłego powrotu do rzeczywistości :)

10 komentarzy:

  1. Przeczytałam wszystkie książki Agaty Christe - moim zdaniem są nie do przebicia. Ale czytałam ostatnio 'Inferno' Dana Browna i mogę ją z czystym sercem polecić - jest genialna.
    Owsianka z masłem orzechowym zawsze spoko :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Może podałabyś inspirację, bo ta owsianka pochodzi z 'brealkfast of dreams'? ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz przepis? Jest inny niz na blogu breakfast of dreams

      Usuń
  3. Wygląda cudownie! Zwłaszcza te maliny i śliwki zachęcają!
    Pewnie, że dasz radę, a ferie dodatkowo motywują! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Inspirujący przepis :). Zwłaszcza, że mam jeszcze trochę zamrożonych malin. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam sposób, w jaki opisujesz jak powstaje pomysł na śniadanie! I to, jak do wszystkiego dodajesz swoje ,, trzy grosze'', tworząc zupełnie nowe i niepowtarzalne kombinacje! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Delicje ! Na pewno było dużo lepsze niż te czekoladki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pysznie! Super babeczka, pewno lepsza od oryginału. Ah! Ja kocham czytać. Gdybym mogła tylko przeczytać coś na co mam ochotę, a nie koniecznie podręcznik do jakiegoś przedmiotu... c: Trzymaj się ;*

    OdpowiedzUsuń

Dzięki że tu zaglądasz i było by mi miło,jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz
Anonimie podaj swój nick lub imię, bo ja też się ujawniłam i ty zrób podobnie :)