niedziela, 24 listopada 2013

23. Słodko - kwaśnie

Dziś znowu postanowiłam pomieszać trochę smaków w owsiance. Postanowiłam na słodko - kwaśne śniadanie. Słodkie, po jako dodatki dodałam skarmelizowane owoce - śliwki, khaki i mandarynki w słodziutkim miodzie prosto z pasieki. A kwaśne, bo owsiankę ugotowałam na świeżo wyciśniętym soku z pomarańczy, grejpfruta czerwonego i grejpfruta sweety. Nie mogło oczywiści zabraknąć dodatków . Dziś po raz pierwszy spróbowałam krem z ciasteczek korzennych z lidla. Jakie wrażenie - on jest po prostu pyszny. Dodałam również orzechy - dziś  laskowe i migdały. Całość została  dopełniona puszystymi płatkami jaglanymi w owsiance oraz ricottą. Jakie to wszystko było pyszne *_*





Owsianko - jaglanka na soku z pomarańczy, grejpfrutów czerwonego i sweety podana ze skarmelizowanymi mandarynkami, śliwkami, khaki w miodzie, kremem z ciasteczek korzennych, migdałami, orzechami laskowymi i ricottą

Chyba zbiera mnie jakieś choróbsko ..... Ale tylko nie w tym tygodniuu ????? Bo ma 3 sprawdziany ;( Ale damy radę. Są domowe sposoby na zwalczanie . Wczoraj był piękny dzionek. Spędziałam go z moją przyjaciółką. Byłyśmy na zakupach, trochę ploteczek  a popoludniu napisałam artykuł publicystyczny na angielski !!! Który mamy oddać dopiero w piątek :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki że tu zaglądasz i było by mi miło,jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz
Anonimie podaj swój nick lub imię, bo ja też się ujawniłam i ty zrób podobnie :)