sobota, 23 listopada 2013

22. Debiut z muffinami po raz pierwszy

Dziś postanowiłam rano zrobić jakiś wypiek. Wypadło na muffiny, bo niedawno kupiłam śliczne foremki w serduszka. Jak wypiek o tej porze to tylko w klimacie świąt. Więc dziś zrobiłam muffinki owsiane  (oczywiście) z marchewką masłem migdałowym i przyprawą korzenną . Wyszły takie pyszne. A przepis podpatrzyłam u mojej ulubionej bloggerki - teenager. Dziękuje bardzo za kolejną inspirację ;*. Ale jak to ta podpatruje przepisy, ale lubię je modyfikować :)




Owsiano - jaglane muffiny z marchewką , masłem orzechowym i przyprawą korzenną. Podane z gruszką i mandarynkami.
 Przepis:
- 2 łyżki mąki jaglanej i owsianej
- 2 łyżki jogurtu
- starta na drobnych oczkach marchew
- jajko
- 1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
- łyżeczka przyprawy korzennej
- łyżeczka masło migdałowego
Wszystkie składniki wymieszać. Piec w piekarniku 25 min w 180 stopniach Celcjusza. Smacznego

Wczorajszy dzień wypadł w miarę dobrze. Sprawdzian z biologi było o dziwo łatwy, ale coś mi to podejrzanie wygląda. Dziś jadę z moją koleżanką na zakupy. Będzie trochę ploteczek, buszowania po sklepach no i oczywiście miło spędzony czas. Należy mi się to po tym tygodniu i nadchodzącym przyszłym tygodniu.

Ps .przepis dodam wieczorem i będzie też pyszna niespodzianka z obiadu:)

3 komentarze:

  1. bardzo mi miło, że mogę być ulubioną inspiracją :) mam nadzieję, że smakuje!
    miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pyszne muffiny! Uwielbiam poranne wypieki ;)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki że tu zaglądasz i było by mi miło,jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz
Anonimie podaj swój nick lub imię, bo ja też się ujawniłam i ty zrób podobnie :)