piątek, 22 listopada 2013

21. Zimna owsianka w chłodny poranek

Kiedy wczoraj zobaczyłam owsiankę na serku homogenizowanym u teenager wiedziałam że i ja ją muszę zrobić. Ni i wypadło na dzisiejszy poranek. Ale jak to ja musiałam dodać coś od siebie. Więc zamiast jabłuszka u mnie znalazł się banan . Każdy przecież wie , że najlepsze połączenie w owsiance to banan + masło orzechowe. No i tak jest u mnie . Dziś wypróbowałam nowy rodzaj masła, który kupiłam w kaufladzie. Oczywiście nie moglo zabraknąć jeszcze innych dodatków. Dziś postawiłam na jagody goja oraz nowy smak chockapic - orzechowo - czekoladowy.






Owsianka na serku homo z bananem podana z jagodami goja i płatkami chockapic i masłem orzechowym

A to właśnie jest to masło orzechowe. W smaku i konsystencji przypomina masło orzechowe z Lidla ale i tak go nie przebije. Cena też jest przystępna 8,50. Dostępne jest też  w wersji crunchy.


Wczorajszy dzień był dla mnie szczęśliwy. Najpierw poprawiłam spr z Pana Tadeusza na 5 oraz dostałam 5 z odp z polskiego. Później dowiedziałam się że dostałam się do rejonowego etapu olimpiady z eskulapiady. Zobaczymy jak będzie dziś. Musi być dobrze bo jest spr z biologii. Dziś będziemy losować prezenty na wigilię klasową, ciekawe kogo wylosuję....

1 komentarz:

  1. Tego masełka jeszcze nie widziałam , moje ulubione to to z M&S <3
    Gratuluję wyników w nauce !

    OdpowiedzUsuń

Dzięki że tu zaglądasz i było by mi miło,jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz
Anonimie podaj swój nick lub imię, bo ja też się ujawniłam i ty zrób podobnie :)