czwartek, 21 listopada 2013

20. Wspólne poranne plackowanie

Dziś razem z  Natalką ;*    smażymy rano placuszki. Bardzo się ucieszyłam kiedy Natalia się zgodziła zjeść ze mną wspólne śniadanie. Miałyśmy dużo pomysłów, ale w końcu wybrałyśmy placuszki. Dziękuje  Ci za to :*. Natalka  jest przemiłą osobą i warto zaglądać na jej bloga.  Każda z nas miała upiec swoje ulubione. Ja wybrałam owsiane placuszki z jabłkiem , gruszką i wanilią . Po raz pierwszy zrobiłam je na jogurcie. Oczywiście, jak to u mnie nie mogło zabraknąć kolorowych dodatków. Dzisiaj zagościły u mnie borówki, granat, orzechy laskowe i nerkowce oraz dla słodyczy syrop z agawy.



Placuszki owsiane na jogurcie naturalnym z jabłkiem, gruszką, wanilią. Podane z granatem, borówkami, orzechami laskowym, nerkowcami i syropem z agawy.

dziękuje ;*
Zmodyfikowałam trochę przepis od Sylwii:
- 5 łyżek płatków owsianych
- kubeczek jogurtu ( 150 g)
- jajko
-  1/2 jabłka i gruszki pokrojonych w kosteczkę
- 1/2 łyżeczki proszku do pieczenie
- 2 łyżki mąki ( u mnie owsiana)
- 1/2 laski wanilii
Wszystkie składniki mieszamy. Smażymy na dobrze rozgrzanej patelni teflonowej. Podajemy z ulubionymi dodatkami. Smacznego ;*
Ale te dni szybko umykają. Dopiero co był początek listopada, a on już się kończy. Za 11 dni mam 17 lat. Nie umiem w to uwierzyć. Chciałabym coś zmienić, coś naprawić , ale się nie da. Trudno trzeba zaakceptować wszystko i ruszać dalej. Na 1 lekcji idę poprawiać sprawdzian z Pana Tadeusza. Trzymajcie za mnie kciuki. 

2 komentarze:

  1. Dziękuję za wspólne śniadanie !
    Placki wyszły Ci niesamowite - ja chcę te borówki *.*
    Trzymam kciuki za poprawę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszły świetne, zupełnie tak imponujące, jak pierwowzory. No i taka ilość granatu !

    OdpowiedzUsuń

Dzięki że tu zaglądasz i było by mi miło,jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz
Anonimie podaj swój nick lub imię, bo ja też się ujawniłam i ty zrób podobnie :)