środa, 20 listopada 2013

19. Królewskie śniadanie

Już od dawna miałam smak na tą owsiankę .Kiedy zobaczyłam ja   Martyny           to wiedziałam od razu że muszę kupić te płatki owsiane i zrobić coś podobnego. Chodzi oczywiście o owsiankę królewską z DOBREJ KALORII. Jest to owsianka dla osób które nie mają zbytnio czasu rano na gotowanie owsianki. Wystarczy zalać ją gorącym mlekiem lub jogurtem. Dodałam do niej krem z awokado i kakao,bo było już takie miękkie. Oczywiście nie mogło zabraknąć orzechów - dodałam dziś nerkowce i orzechy laskowe. A jako owocowy dodatek dodałam mój ukochany granat. No i wyszło przepyszne śniadanie. 

Owsianka królewska z jogurtem naturalnym, kremem z awokado i kakao, nerkowcami, orzechami laskowymi, granatem i świeży sok pomarańcza - grejpfrut sweety

A co o tej owsiance mówi producent :

Owsianka królewska

WYSOKA ZAWARTOŚĆ ŻELAZA I BŁONNIKA!
Owsianka królewska stanowi idealny pomysł na prawdziwie królewskie śniadanie. Owsianka poza doskonałym smakiem charakteryzuje się również wysoką zawartością cennych składników odżywczych, takich jak: żelazo, błonnik, magnez oraz wapń. Bogactwo tych wartości zawdzięcza m.in. ziarnu amarantusa, które jest niezmiernie cennym zbożem często nazywanym złotem Inków.
Sposób użycia: jako dodatek do mleka.
Skład: płatki owsiane, ekspandowane nasiona amarantusa, jabłko suszone.
Wczoraj byłam w Pepco i kupiłam sobie moje pierwsze foremki do muffinek i kokilki. Na pewno wykorzystam je już nie długo. Dzisiejsza pogoda jest nie najlepsza, no ale co zrobić w końcu mamy jeszcze jesień. Podobno w niedziele ma być już biało :D

2 komentarze:

  1. Ja żeby wyrobić się rano z owsianką gotuję ją wieczorem a rano tylko odgrzewam i daję dodatki :)
    A Twoja wygląda smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię tą owsiankę ;) Wymarzone, szybkie śniadanie!

    OdpowiedzUsuń

Dzięki że tu zaglądasz i było by mi miło,jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz
Anonimie podaj swój nick lub imię, bo ja też się ujawniłam i ty zrób podobnie :)