niedziela, 17 listopada 2013

15. Super food w słoiczku i bonus obiadowy

Z  racji że skończyło mi się masło orzechowe,postanowiłam coś zrobić w nim. Wypadło na quinoę, bo dawno jej nie robiłam. Wyszło pysznie. Dodałam jeszcze do środka banana i uwaga : borówki !!!, wczoraj kupiłam je na jarmarku za 5 zł. No i wyszło pyszne leniwe, niedzielne śniadanie. 



Quinoa w słoiczku po maśle orzechowym z bananem i borówkami amerykańskimi

Wczoraj odwiedziłam home & you. No i nie mogłabym z niego wyjść z niczym. Kupiłam sobie parę rzeczy, bo wszystko było - 20 % ale chcę sobie jeszcze coś kupiła za tydzień bo ma być jeszcze - 10 %. Dzisiejszy dzień spędziłam z rodziną, malutkim pieczeniu no i uczeniu się na biologię i matematykę.

A jako dzisiejszy bonus dodaje mój dzisiejszy obiad. Postawiłam na obiadową wersję scramble owsianego.


Owsiane scramble z marchewką, podane z gotowaną piersią z kurczaka

Przepis:
- 5 łyżek płatków owsianych
- 1/2 szkl mleka
- łyżeczka przyprawy korzennej
- białko jajka
- pierś z kurczaka
Płatki zalać mlekiem i zostawiamy na noc. Następnego dania ubijamy białko na sztywną pianę i dodajemy do płatków owsianych. Rozgrzewamy patelnię, dodajemy powstałe ciasto i pieczemy jak jajecznicę. Pierś z kurczaka gotujemy na parze. Wszystko podajemy. Smacznego

1 komentarz:

Dzięki że tu zaglądasz i było by mi miło,jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz
Anonimie podaj swój nick lub imię, bo ja też się ujawniłam i ty zrób podobnie :)