sobota, 16 listopada 2013

14. Podwójnie aramantusowo,potrójnie tropikalnie

Dziś postawiłam na taki miks różnych dodatków w owsiance. Było więc podwójnie aramantusowo, bo z poppingiem z aramantusa i ziarnami aramantusa oczywiście od Sante. Takie dodatki nadały taki przyjemny i delikatny smak owsiance. Oraz było potrójnie tropikalnie, bo dodałam do środka khaki a na wierzch owsianki granat i grejpfrut sweety. Próbował go już ktoś ? Mi osobiście bardzo posmakowała, po obraniu skórki jest słodziutki i chyba najlepszy ze wszystkich grejpfrutów :)


Owsianka z poppingiem z aramantusa i ziarnami aramantusa oraz khaki. Podana z granatem i grejpfrutem sweety
Dzisiaj trochę pobuszowałam po sklepach. Muszę zacząć się uczyć na matematykę , bo mam spr w poniedziałek, choć w ogóle mi się nie chce. :(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki że tu zaglądasz i było by mi miło,jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz
Anonimie podaj swój nick lub imię, bo ja też się ujawniłam i ty zrób podobnie :)